2013. február 11., hétfő

Valentin napi körmök

Bár én nem ünneplem, de azért Nektek készültem a hétre valami kis cukival, amit bevethettek csütörtökön, ha tetszik.:)



Így készült:
- Alaplakkot kentem fel először.
- A körmeim babarózsaszínre festettem három rétegben, mivel ez a lakk igényelte.
- Fehér lakkal, ecset segítségével csíkokat húztam függőlegesen.
- Javítottam a hibákat, itt ott visszamentem a rózsaszínnel.
- Pontozóval piros szívet rajzoltam a gyűrűs ujjaimra.
- Fedőlakk és kész!


Amit használtam:
- Essence ultra strong nail growth activator
- Essence cute as hell (03 not just cute)
- S-he (424)
- Essence nail art stampy polish (fehér)
- pontozó és ecset
- Essence BTGN fedőlakk


Remélem, tetszik!:) Kellemes ünneplést csütörtökre a Valentin napozóknak!

4 megjegyzés :

  1. olyan cukiiii!!!
    http://ladybirdcastle.blogspot.ro/

    VálaszTörlés
  2. Nekem is ez jutott eszembe: CUKI!!!

    VálaszTörlés
  3. Egyetértek az előttem szólókkal, CUKI. :D
    A nyalóka jut eszembe róla :))
    http://fashion-beauty-nails.blogspot.hu/

    VálaszTörlés