2013. március 3., vasárnap

2 éves a blog

Jó, nem pont ma 2 éves a blog, hétfőn volt az a szép nap, de mivel el is felejtettem picit meg időm sem volt vele foglalkozni, ezért mára maradt az ezzel kapcsolatos bejegyzés.:)

Visszakerestem az egy éves szülinapra írt postom. Akkor is meg voltam hatódva picit, hogy hú, már ennyi idő eltelt és a blog nemhogy csak él, de virul is.:) Hihetetlen sok időt felemészt, nem tagadom, és nagyon gyakran elgondolkodom, hogy van-e ennek értelme, és mennyi mindent lehetne csinálni ehelyett. De addig sosem jutok el, hogy abbahagyjam ezek miatt. Élvezem írni, szeretek vele foglalkozni és nem sajnálom rá az időm. Minden egyes új feliratkozó, minden céges megkeresés, az összes kedves visszajelzés azt igazolja, hogy érdemes ezzel foglalkozni. Biztos nagyon sokan vannak, akik szépen csendben fújnak rám, de senkit és semmit sem szerethet mindenki.:)

Apróbb változtatásokon átesett a blog az elmúlt egy évben is, de nagyobbon igazából nem. A fejlécet szeretném a közeljövőben lecserélni, de még nem forrt ki egy ötletem sem igazán a megvalósításhoz. Azt még karácsonykor írtam, hogy a fa alá került egy domain, hard-candy.hu, amire még nem ültettem át a blogot, de hamarosan ez is meg fog történni.:) Bár nem én kezdeményeztem a változást, vígan elvagyok ezzel a blogspottal is a végén. De talán 2 év után ideje kinőni.:)


Nézzük a száraz adatokat!

Egy éve:
Feliratkozók itt: 349
Feliratkozók Facebookon: 277
Oldalmegjelenítési előzmények: 158 838
Bejegyzések: 355

Most:

Feliratkozók itt: 685
Feliratkozók Facebookon: 573
Oldalmegjelenítési előzmények: 404 586
Bejegyzések: 630

Én elégedett vagyok.:) A 349 feliratkozó miatt is nagyon boldog voltam, a 685-re meg szabályosan elcsöppenek.:D Na jó, azt nézve, hogy hányan vagyunk az országban, nem olyan nagy ez a szám, de belegondolni, hogy 685 ember szeretne tudni a friss bejegyzésekről... :') Köszönöm!





Nem meglepő módon a legnépszerűbb bejegyzések egyértelműen a KreatívKeddek. De ahogy néztem, a vásárlós bejegyzéseket is nagyon szeretitek, azoknál valahogy ugrik a nézettség.:)


Tervek a jövőre nézve...

A héten megrendeltem az új játszós fényképezőt, úgyhogy amint megérkezik, a tanfolyamos képek sem lesznek ilyen kis bénácskák remélhetőleg.:) Meg szeretnék vele ilyen random videókat csinálni. Semmi komolyat, csak inkább kis szösszeneteket az életemből, itt voltam, ezt csináltam, ezt láttam blabalbla. Bár mivel nem vagyok az a magamutogató típus, nem tudom, mennyi fog ebből megvalósulni, meglátjuk.

Ahogy írtam, átültetem a blogot hamarosan a saját domain-re, bár szerintem ez nem fog különösebb változást eredményezni a Ti oldalatokról. Gondoltam egy blogspoton kívül felépített oldalra is, de meg vagyok elégedve a blogspottal is igazából. Habár ahogy néztük nemrég, keresőoptimalizálás szempontjából sokkal sokkal jobb oldalt raktam össze, de a blogspot mégis csak a google-é. Na mindegy!!!:D

Elég sok dolog lapul most a whislist-emen, szeretnék egy sminkes bőröndöt is, meg szerintem a tanfolyam után esélyes, hogy kicsit komolyabban ráfekszem a sminkelésre. Szeretnék többet sminkelni másokat, és ha megtalálom a dolgok megfelelő módját/helyét/körülményeit, akár pénzért is. Már ha úgy fogom érezni, hogy képes vagyok rá és van elég eszközöm hozzá. Ez még odébb van. De jó keresetkiegészítés lenne. Nagyon sok dolog érdekel, sokmindennel foglalkoztam már hosszabb, rövidebb ideig, de ez a sminkelősdi talán messze a legnépszerűbb közöttük.

Hiába játszom el a gondolattal olyan gyakran, hogy abba kellene ezt hagyni és iszonyú sok időt, energiát felemészt ez az egész, szerintem nem fogom. Amit csinálok, azt csinálom rendesen, amíg az erőforrásaim megengedik.

Nagyon szépen köszönöm mindenkinek, hogy feliratkozott és végigköveti a munkásságomat! Miattatok érdemes nap mint nap ezzel foglalkozni!

17 megjegyzés :

  1. Gratulálok! :) A terveid izgalmasnak tűnnek, remélem sikerül mindet megvalósítani! :)

    VálaszTörlés
  2. Gratulálok, még sok-sok évet és Ne add fel! :)

    VálaszTörlés
  3. Sok sikert a tovabbiakban!!!!!
    http://ladybirdcastle.blogspot.ro/

    VálaszTörlés
  4. Így tovább, jó amit csinálsz :)

    VálaszTörlés
  5. nagy gratula a két évhez, én nagyon szerete a blogod és a te személyedet is, és csöppcsöpp :D
    (roni)

    VálaszTörlés
  6. Gratulálok, remélem, még sok évig írod majd :-)

    VálaszTörlés
  7. boldog szülinapot a blognak:) csak így tovább!

    VálaszTörlés
  8. köszönöm szépen, nagyon kedvesek vagytok:)

    VálaszTörlés
  9. Isten éltesse a blogot (: nagyon szeretem olvasni a blogod, remélem, még sokáig folytatod :)

    VálaszTörlés