2013. március 17., vasárnap

Essence ajakzselé

Nem tudom igazából, mi magyarul, nekem ajakzselé vagy ajakgél. Egyébként igyekszek magyar címeket írni, ha van rá lehetőség, mert egy csomószor meg vagyok lőve, amikor olvasok egy bejegyzést és azt sem tudom, hogy mi az a termék, amiről olvasok.:D Nem azért, mert nem értem, hogy az angol neve mit takar, hanem mert csupán a neve nem mond el semmit.:D Na mindegy.

Essence gel tint - 04 pink exposed - Rossmann - 649Ft



A csomagolásnál az első dolog, hogy ez a dobozka teljesen felesleges hozzá, bár így több infó kerülhetett rá gondolom. Az árnyalat száma és neve előkelő helyet kapott, kapásból a doboz elején. A tubus kupakján is megtaláljuk egyébként egy csúnya kis matricán.:D A tubus kemény műanyagból készült. Tipikusan az a fajta csomagolás, ami egy táskába vagy neszesszerbe behányva idővel nagyon csúnyán megkopna, karcolódna. Mondjuk én mindenre vigyázok, nem szeretem, ha valami úgy néz ki, mint amit megrágtak és kiköptek háromszor. Úgy szerintem az embernek kevésbé van kedve hozzányúlni. Vagy csak én vagyok ilyen bogaras.:D Az applikátor teljesen olyan, mint a szájfényeknél. Lapított formájú. Bőséges mennyiséget vesz fel, szerintem még annak sem kell utánmártania, akinek vastagabb, nagyobb szája van az átlagnál.




A tubus tartalma kicsit zselészerű, annál talán valamivel folyékonyabb, de tényleg csak egy hajszállal. Az illata nagyon finom, édeskés, az íze kevésbé kellemes.:D Kicsit kesernyés vagy nem is tudom, milyennek mondjam. Frissen határozottan nem finom. Száradás után valamivel jobb ízű.:D Egész gyorsan szárad, ilyenkor már semmi fénye nincs. Felvihetjük vékonyabban, építhetjük is. A képekhez én egy közepesnek mondható mennyiséget tettem a számra, utcára ennél kevesebbet tennék. A száradás után kopik valamennyit a szín, illetve az ivást sem tűri olyan jól, mint egy ajakfilc. A használat kicsit az ajakfilcekre emlékeztet, ezt valamivel könnyebb egyenletesen eloszlatni, de ugyanúgy hajlamos az ajkak egyes részeit jobban megszínezni. A tartósságot nem mondanám kiemelkedőnek még nálam sem.:D Nálam nagyjából annyit bírt, mint egy átlagos rúzs. Nem tapasztaltam, hogy szárítaná a számat. Ami tetszik benne, hogy inkább csak finoman megszínezi az ajkakat, nem egy határozott színt ad, mint mondjuk egy pigmentált rúzs. Az ilyen termékek szerintem nagyon jók hétköznapra vagy nomakeup sminkekhez.



Összességében tetszetős termékről van szó, hétköznapokra tökéletes, ha csak enyhe színt szeretnénk adni az ajkainknak. A tartósság nem olyan eget verő, de egy ideig szépen kiemeli a szánkat a bőrünk színéből.

2 megjegyzés :

  1. óóó végre egy teszt! most már tudom, hogy nem fogom megvenni, én valami pigmentáltabbra számítottam :D

    VálaszTörlés