2013. március 13., szerda

Essence körömlakklemosók

Még tavaly kaptam őket a sajtótájékoztatón szerintem, és jó ideig nem nyúltam hozzájuk, mert feltankoltam magam a mandulás Isana lemosóból.:D Aztán mikor az elfogyott, gondoltam nem veszek, ezeket kipróbálom. A kép készülte óta az epres lemosó felét elhasználtam. Először kicsit féltem, hogy nem olyan hatékony, mint az Isana volt. Utóbbi ugye elég jól elbánik az alattomos csillámos lakkokkal is, amire a legtöbb lemosó nem képes sajna. Na de nem rohanok előre.:) A körömlakklemosó egyébként nem egy hálás téma szerintem.:D Vannak termékek, amikről sokat lehet írni, és van, amiről nem. Ez is olyan.:)

Essence nail polish Remover - Rossmann


Az Essence honlapján ezt írják róluk:

Coconut + papaya - nail moisturizing:
"Hidratáló körömlakk lemosó azoknak, akik mindig sietnek. minden körömlakk gyorsan lemosható a segítségével néhány lépésben. a speciális formulának köszönhetően hidratálja a körömfelszínt és a körömágyat. egzotikus kókusz és papaja illattal."
Strawberry + passion fruit - nail hardening:
"az essence körömerősítő körömlakk lemosó a károsodásnak kitett körmökre lett kifejlesztve. ápoló összetevői erősítik a körmeid, hogy azok egészségesebbek és erősebbek legyenek. strawberry & passion fruit illattal."

A külsőségekben semmi extrát nem tudok mondani, szép színes, és ugye ezek gyümölcs illatú lemosók, a gyümölcsök szerint eltérő színekben úsznak a palackok.. Üvegek.. Tubusok?! Gőzöm sincs, minek mondjam.:D Az üveg nyakánál sincs semmi különös, nincs adagoló. Az ilyeneket szoktam én véééletlenül fellökni és kiönteni.:D Emiatt lett új billentyűzetem.:) De ez igazából nem róható fel hibának.

A teljesítményétől kicsit tartottam, mert Maggie írt még róla régebben, és neki nagyon nem jött be. Kriszti viszont szerette, ha jól emlékszem. Az epres erősíti a körmöket, a kókuszos pedig hidratálja. Utóbbit még nem sokszor próbáltam, úgyhogy főleg az epresről tudok véleményt mondani. Mivel illatosak, én lelkesen beleszagoltam, de persze csak a lakk lemosása után érezni a bőrön a gyümölcsös, édes illatot.

Hatását tekintve én teljesen elégedett vagyok. Nem mondom, hogy olyan ütős, mint az Isana, de egyáltalán nem rossz. Sima lakkokhoz tökéletes. Azt, hogy a körmöm erősebb lett-e, nem tudnám megmondani. Szerintem nem.:D De nekem tényleg nagyon kis gyengék szegénykék. Meg nyilván ez azért elég sok dologtól függ. Érzésem szerint nem szárítja a körmeim, ami egyáltalán nem hátrány, pedig nem is ő a hidratáló.

Összességében nekem semmilyen negatív tapasztalatom nincs ezekkel a lemosókkal. Az illat mindenképp jó kis plusz benne.:)

4 megjegyzés :

  1. Én akkor vettem a rózsaszínt, amikor a mülleres körömlakklemosótól elkezdett lemezesedni a körmöm. Nem mondom, hogy atom erősít, de valami biztosan van benne, nekem sokkal szebbek-jobbak lettek a körmöcskéim, pedig csak a lakklemosót változtattam. Azóta nem is használok mást, csak ha elfogy a rossmannban és általában akkor veszek lakklemosót, amikor már ég a ház, fizetni is olyankor már úgy szoktam érte, hogy amennyire lehet, takarom a körmeimet, úgyhogy olyankor nincs variálás, hogy átmegyek a másikba:D

    VálaszTörlés
  2. Hú,megoszlanak a vélemények. Én még nem használtam :)
    De mindenképp olyan kell majd, ami a makacs csillámos lakkot is könnyen eltávolítja..

    http://beautyandfashion-makeup.blogspot.hu

    VálaszTörlés
  3. Szerintem sajna nagyon gyengék. :/ Mindkettőt próbáltam már, sőt van is még belőlük, de hiába az illat, inkább az Eszter-t használom, az bármit lerobbant a körmeimről.

    VálaszTörlés
  4. Én is Isana párti vagyok, de annyira kis bénák a körmeim újabban megint, h lehet, h kipróbálom valamelyiket a lájtos lakkok lemosására, hátha kevésbé árt nekik...

    VálaszTörlés