2013. március 1., péntek

Essence mágnesezhető lakk és mágnesek

Nem bírtam magammal, vettem gyorsan egy mágnesezhető lakkot, és egyből ki is próbáltam. Egyébként eddig nem hozott lázba kicsit sem ez a mágnesezési mánia. Nem tartottam sosem elég látványosnak és még a mágneseket is külön meg kell hozzá venni. Szóval ez tökéletes alkalom a kipróbálásra.:)

Essence nail art magnetics - 03 magic wand!
Essence nail art magnet pen
Essence nail art magnet - 01 fancy edge



A lakk külleméről nagyon nincs mit mondanom, viszonylag nagy kupakja van, de ez egyáltalán nem zavaró lakkozás közben. Az ecset már jóval fontosabb, szerencsére lapított. A lakk elég híg állagú, és nagyon érdekes, ahogy eloszlik a körmökön. Ha egy kicsivel többet hagyunk az ecseten szinte elfolyik. Egy vastagabb rétegben is elég tudna lenni talán. Én úgy használtam, hogy előbb felvittem egy vékonyabb réteget, majd arra egy második vastagabbat, és csak ezt mágneseztem.

Egész gyorsan szárad. A mágnesezés szempontjából pedig kifejezetten szupergyorsan szárad.:D Ahogy észrevettem, elég rövid az az idő, amikor még eredményesen tudjuk mágnesezni. Szerintem nem a legjobb színt vettem meg a próbához. Ahogy néztem képeket a lakkokról, más árnyalatoknál látványosabb volt az eredmény. Klaudiával beszélgettem tegnap, és ő vetette fel, hogy előbb fog megszáradni a lakk, minthogy az egész körmöm bepontoznám. Valóban.:D



A mintás mágnessel...

...ez pedig a pöttyözőssel.

Az első próba után nekem az a véleményem, hogy túl macerás, az eredmény pedig nem eléggé látványos. Plusz én majdnem minden körmömhöz hozzáérintettem véletlenül a mágnest.:D A másik dolog pedig, hogy ezek a metál fényű lakkok általában olyanok, hogy gyönyörűen kell őket festeni a csíkmentes, szép eredményért, mert minden apró hiba meglátszik. Ettől a mágnesezéstől, elsősorban a pontozástól pedig hibásnak tűnik. Bár találtam neten erre ellenpéldát.


Szóval engem annyira nem nyűgözött le ez az egész, de később újra próbálkozom.:)

5 megjegyzés :

  1. Én is vettem múltkor egyet, mágnest mondjuk még nem, mert hosszanti csíkosat szerettem volna, olyat meg nem találtam... A lakkozásnál én is azt tapasztaltam, hogy folyik :/ A színe pedig az üvegben tetszik, a körmömön már annyira nem... azt hiszem én is pont ilyet vettem.

    VálaszTörlés
  2. Lehet, hogy árnyalattól függő. Amiket én vettem nekem tetszettek mágnesezve is :)

    VálaszTörlés
  3. a mágneses lakkokkal nekem is pont ez a bajom..remegős a kezem és állandóan hozzáérek a mágnessel és az eredmény pedig kb 0.. mérgemben jól elajándékoztam az összeset.. :D

    VálaszTörlés
  4. De kár, pedig bíztam benne, hogy a mágneses toll majd valami látványosat alkot. De ezek szerint nem.
    És ahogy nézem, a másik sem. De legalább megnyugodtam, mert az enyém is így szokott kinézni, és azt hittem belem van a gond :D

    VálaszTörlés
  5. A sima mágnessel nekem nem működik túlzottan, mármint essence lakk essence mágnessel.. :D
    de ez a candyglaze-es kép elég bejövős :O

    VálaszTörlés