2013. március 28., csütörtök

Essence studio nails XXL nail protector

Na, erre most nem igazán tudtam és nem is akartam magyar verziót kitalálni.:D A nemrég érkezett Essence csomagban lapult ez a kis lakkocska, amit azóta előszeretettel használok alapként.

Essence studio nails XXL nail protector - Rossmann - 599Ft


A külsőről különösebben nem írnék semmit, mivel egy ilyen lakknál ugye elsősorban nem ez a lényeg, hanem a tartalom. Abszolút nem gagyi a csomagolás, ahogy azt az Essence termékeknél megszoktuk. Nagyobb méretű kupakkal találkozunk, a festegetésnél ez abszolút nem zavaró. 8ml folyadékot tartalmaz az üvegcse, szóval jó ideig elég lesz szerintem rendszeres használatnál is. Az ecset hengeres kialakítású, amit én annyira nem kedvelek, de a híg lakkot könnyű vele szép vékonyan eloszlatni a körmökön.



A folyadék kicsit barackos színű az üvegben, nem átlátszó, felkenve viszont, főleg a száradás után nincs színe. Apró nylon szálakat tartalmaz, ezek segítik a körmök védelmét. A lakk gyorsnak mondható száradása után egyébként jól kivehetőek. Teljesítményét tekintve ez a lakk a törékeny körmök állapotát hivatott javítani, védőréteget ad a körmöknek, és ettől elvileg jobban tudnak azok növekedni. Az ilyenekben általában szkeptikus vagyok, hiszem, ha látom.:D Azért nagyon sok lakk ígér szipi-szupi erős csilli-villi körmöket, aztán persze nem történik semmi. Elég sokat használtam már ezt az Essence-t, és mostanában (ahogy a képen is látszik) nagyon rövidek a körmeim, részben azért, mert nagyon gyengék (meg nem is szeretem a hosszú körmöket csak úgy mellesleg:D). Látványos javulást sajnos nem tapasztaltam, viszont a fölé kent lakkok mintha 1-2 nappal tovább tartottak volna ki, mint egyébként szoktak. 


Összességében nem tudom azt mondani, hogy szuper és csoda történt, persze csodát nem is várhatunk egyetlen terméktől sem sajnos. Nekem már jó ideje lemezesen törnek a körmeim, van hogy jobban, van hogy kevésbé. Az elmúlt fél-egy évben kevésbé törnek szerencsére, de ezt én inkább a rengeteg folyadékbevitelnek tudnám tulajdonítani.:/

5 megjegyzés :

  1. Japan manikűr
    Pont nézegettem ezt de nem vettem meg

    VálaszTörlés
  2. Én nekem is lemezesen törő körmeim vannak, de rátaláltam a best körömerősítő lakkra. NailVital Microcell 2000. Van saját honlapjuk, onnan tudsz rendelni meg mindegyikhez leírás, hogy pontosan mire is jó. Kicsit húzós az ára, kúra szerűen kell alkalmazni 1 hónapig de ilyen látványos javulást még sosem láttam. Szó szerint nem bírnak megállni a körmeim a növekedéstől, és hihetetlen mennyire erősek lettek. A folyadékbevitelt is lehet okolni a vékony körmökért, de én inkább a genetikára szavazok. De ez a körömlakk csodát tesz, ajánlom nagyon!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszi a tippet, mindenképp utánajárok. eddig az orly nailtrition lakkot használtam erre, valamennyit javított, de vissza-visszajött a probléma.

      Törlés
  3. Olyan, mintha egy az egyben a régebbi step1-es essence lenne, az is ilyen nylon rostos. Vagy csak nekem egyformák? :)
    Nekem is lemezes volt a körmöm, de sok felesleges kísérlet után az Alverde körömerősítő segített (tesztje lassacskán kikerül a blogomra), nem szeretnék hosszú karmokat, csak maradjanak egyben XD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. bizony, szerintem is egy az egyben ugyanaz. azt is használtam, és nem látok különbséget

      Törlés