2013. március 24., vasárnap

Inspiráció + pár infó

Már nagyon rég gyűjtögetem a képeket. Van, hogy csak belebotlok egybe, vagy nekiállok képeket nézeget különböző témákban. Egy egész szép mappa telt meg. Vannak sminkek és körmök, amiket egy az egyben meg is akarok csinálni egyszer (bár utálok másolni és eddig nem is volt rá nagyon példa:D), de a 99%-uk inkább "csak" inspirál. Most megmutatok párat az eddig összegyűjtöttekből.










Remélem, tetszenek!

Pár infó:

Eltűntem a hétvégére, nem véletlenül. Pesten dolgoztam az Autó, Motor és Tuning Show-n. Jóóó korán keltem, későn feküdtem, úgyhogy ma pihi volt. Még holnap is itthon leszek. Rengetegen voltak a rendezvénye, úgyhogy nekünk is volt dolgunk. Viszont szerencsére sikerült elszabadulnom megnézni Ken Block érkezését, bár úgy sejtem, ez a név Nektek sem mond túl sokat (ahogy a legtöbb kollégának).:D Ami szerintem elég szomorú, de hát nem mindenkit érdekelhet mindent.:D Ő lenne az, de szerintem, aki nem ismeri, így sincs előbbre.:D


Nekem hatalmas élmény volt ez a kemény 10 perc kb.:D Azt sajnáltam, hogy nem mutatott semmit.:/ Na de mindegy. Felvettem az érkezést is, úgyhogy majd teszek fel youtube-ra videjót.

A másik, ami még Titeket picit érint, ma vettem új hajvasalót, mert az előző, hőn szeretett Vidal Sassoon-om úgy tűnik, feladta a harcot. De már megvan kb. 6 éve, és a lapjai sincsenek makulátlan állapotban, szóval érett a csere. Csak sehol sem találok Vidal Sassoon-t jó ideje.:/ Remingtont vettem végül ma, majd írok róla, ha érdekel Titeket. Első ránézésre hiába volt drágább, mint a régi vasalóm, annyira gagyi... A kábel is tök béna, maga az egész hajvasaló anyaga is bóvli... Legalább is az előzőhöz képest. Na de ezt majd külön. 

1 megjegyzés :