2013. március 16., szombat

Keretes körmök

Vagy hogy a rossebbe hívják ezt.:D Két körömvariáció között vacilláltam, végül ez lett a befutó, gondoltam ez egyszerűbb, mint a másik, amit kigondoltam. Nem jött be.:D Azt hiszem egy órába telt kb. mire körberajzolgattam vékony ecsettel a körmeim. Ecsettel dolgozni körmökön isten!.:D Nagyon régen tű, fogpiszkáló, amit találtam, jó ideje pontozó, aztán lett egy pici ecset is, de most van mindenféle ecsetem, úgyhogy szipiszupi.:)




Amit használtam:

  • Essence studio nails XXL nail protector
  • S-he (464)
  • S-he (155)
  • Essence BTGN fedőlakk
  • Beauties Factory ecset



Remélem, tetszik!:)

6 megjegyzés :

  1. Én úgy láttam vmi videoba,hogy felkente az alapszint rá a másikat úgy hogy kihagyta a széleket, a végén meg meghúzta a körömvéget az alapszínnel mint a francia manikűrnél. Annyira szép, ha megnőnek a körmeim ki is próbálom :-)

    VálaszTörlés
  2. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  3. a holo s-he lakk a kedvenc lakkom, egyszerűen gyönyörű, nagyon jól mutat így feldobva is *.* :)

    VálaszTörlés
  4. Pont azt akartam mondani, mint Rita, hogy ha alapként felkened a keretnek szánt színt, akkor tudsz úgy lakkozni, hogy végül csak a köröm végénél kell ecsettel átmenned. Amúgy nekem nagyon tetszik a kombó.:)
    (Andi)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. lehet kipróbálom, ha legközelebb ilyenhez lesz kedvem. köszi:)

      Törlés
  5. Nagyon tetszik!!!!
    http://ladybirdcastle.blogspot.ro

    VálaszTörlés