2013. március 12., kedd

KreatívKedd - Elemek

Hálás kis téma, mégis nagyon meg voltam lőve, hogy egyáltalán melyik elemet válasszam. A tüzet akartam először, de mivel legutóbb is elég meleg színű sminket csináltam, ezt elvetettem. A vizet azért lőttem ki, mert a vízi világos KreatívKeddemmel volt már ilyesmi. A földet választottam végül, azért is, mert én is a föld elemhez tartozom.:D Már nem tudom, milyen könyv segítségével állapítottam meg és miért jó ez nekem.:D


Tudom, nem szeretitek, amikor magam szidom, de.. Ez most tényleg nem tetszik.:D Sajnos időm már nem lett volna másikat csinálni, és ha mást nem, azért megmutatom, hogy "hogyan ne!". Ilyen nagyon földes, nagyon koszos szerűt akartam csinálni, de szerintem inkább olyan lettem, mint egy fűbe harapott, sárban fetrengett gonosz boszorkány.:D Nem is vágok valami hepi arcot, ezért bocsánat! Remélem, valamit azért elindít bennetek, esetleg ad egy jó ötletet, elretenttő példát. Akkor már volt értelme megosztani.:D







8 megjegyzés :

  1. Nagyon tetszik, amit az arcoddal műveltél, nagyon élethű lett :)

    VálaszTörlés
  2. nekem csak az nem tetszik, hogy a szemednél a zöld és barna nagy éles vonalban különül el, de egyébként teljesen rendben van, témához illő :) a száj nagyon komoly :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. hmmm, mondasz vmit! a szemöldöknél is összemosva csináltam, ott is lehetett volna úgy

      Törlés
  3. pedig szerintem is jó lett! nem mondom, h bármikor magamra varázsoltatnám, de vannak olyan sminkek/maszkok, aminek nem is ez a célja. viszont ötletes! :)

    a 6. oldalra pillantó képeden tetszik a legjobban.

    VálaszTörlés
  4. Ülj a sarokba 3 percig és szégyelld magad, akkor is rohadt jó!

    VálaszTörlés
  5. Huh, nagyon jó lett, jól megragadtad a témát! :)
    Szuper! :)))

    VálaszTörlés