2013. március 18., hétfő

Kriksz kraksz körmök

Hát nem hangzik remekül?:D Nem.. Nem akartam egyébként most körmöt festeni, csak az előző picit megkopott, holnap és holnapután nem fogok tudni festegetni szerintem, aztán már nagyon csúnya lett volna. Direkt egy új Essence colour&go-t használtam, mert nem valami tartósak eddigi tapasztalataim szerint, csütörtökön pedig mást akarok csinálni hétvégére.:) Jah igen! Pénteken és szombaton Budapesten az Autó, Motor és Tuning Show-n dolgozom, úgyhogy kell egy mánikűr, ami vasárnapig kitart szépen. Na de mutatom a következő napok körmeit.


Így készült:
- Az alaplakk után két rétegben babarózsaszínre festettem a körmeim.
- Egy legyezőecsettel először sötét rózsaszínhez nyúltam, majd bal és jobb fentről húztam vele vonalakat a körmeimre.
- Ezt megismételtem narancssárgával és pasztell sárgával.
- Fedőlakk és kész is!


Amit használtam:

  • Essence studio nails XXL nail protector
  • Essence colour&go (106 free hugs)
  • Miss Sporty (sajna nem tudom az árnyalatot)
  • Essence colour&go (93 c'est la vie!)
  • Essence colour&go (51 mellow yellow)
  • Essence BTGN fedőlakk



Ennél szebb eredményt szerettem volna, de kicsit elszállt velem a ló. Megint...:D Remélem, Nektek azért tetszik!

8 megjegyzés :

  1. Nem rossz, nekem tetszik! Ennyi réteg mennyi idő ameddig megszárad? :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. a fedőlakknak köszönhetően egész hamar, meg az ecsetes téregek elég vékonyak, szóval ha az alap megszáradt, akkor nagyon hamar:)

      Törlés
  2. iszonyat jó lett, jó ez a technika. nemsokára kipróbálom már ezt a legyezőecsetet, mert nekem is van és szomorú hogy még nem használtam soha :D
    (roni)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. minden, amit kívánni tudok, hogy szebb legyen ennél:D

      Törlés
  3. Nagyon érdekes megoldás, szép lett! :)

    VálaszTörlés
  4. Tetszik, kell egy legyezőecset nekem is.

    VálaszTörlés