2013. március 5., kedd

Márvány körmök (vizes technika)

Ideje volt már kipróbálnom ezt is.:D Bár meg kell mondjam, nekem ez nagyon pepecselős, és nem vagyok benne biztos, hogy megéri ennyit szórakozni vele. Főleg lemosni a lakkot.. Hiába ragasztgatom körbe a körmeim celluxszal.:D Bahh. Annyit segítettem magamon, hogy nem egyenként mártogattam az ujjaim. Na de kukuccs!


Így készült:
- Alaplakk után két rétegben babakékre festettem a körmeim.
- A körmeimet körberagasztom celluxszal, hogy könnyebb legyen utána eltávolítani a felesleges lakkot.
- Egy kis tégelybe vizet teszek, majd a színeket egyenként belecsepegtetem.
- Összekeverem picit a lakkokat.
- Belemártom az ujjaim a lakkos felszínű vízbe körmökkel lefelé.
- Mielőtt kiemelném őket, egy pálcával elhúzom a felesleges lakkhártyát, hogy az mér ne a kezemen és a körmeimen landoljon.
- Eltávolítom a cellluxot, körömlakklemosóval eltüntetjük a felesleget.
- Fedőlakk és kész vagyunk!


Amit használtam:
- Essence studio nails XXL nail protector
- Maybelline Colorama (96 Party Blue)
- Essence colour&go (138 L.O.L.)
- Rimmel 60 Second (620 How do you lilac it?)
- Catrice ultimate NailLacquer (030 Meet Me At Coral Island)
- S-he (393)
- kis tál/pohár víz
- pálca
- cellux
- körömlakklemosó
- Essence BTGN top sealer fast dry


Nem vagyok elégedett, de majd próbálkozom szerintem újra.:)

4 megjegyzés :

  1. Nagyon szep lett.abban igazad van h nem eri meg pazarolni erre az idot.en is fel napot eltottem ilyen manikurre es a vegen nem voltam elegedett.....

    VálaszTörlés
  2. én nagyon ritkán megengedek magamnak egy ilyen manikűrt, de akkor mániákusan figyelek, hogy a lehető legtovább bírja.. :)

    VálaszTörlés
  3. egyszer én is megpróbálkoztam ezzel, de nekem a lakkok sehogy sem akartak szépen elterülni a víz felszínén, ha meg többfélét is megpróbáltam egymásra cseppenteni, egy gusztustalan szötymő lett a egészből, szóval feladtam.. maradok a jól bevált pöttyöknél :D

    VálaszTörlés
  4. Ez az amivel én soha nem próbálkoznék :)

    http://chic-from-thrift.blogspot.hu/

    VálaszTörlés