2013. március 10., vasárnap

Mi van a táskámban?

Nemrég néztem Michelle Phan videóját, amiben megmutatja, hogy mi és hogyan van a táskájában. A videót nézve elgondolkodtam, hogy "jólvan, mutasd csak meg a csúnya gonosz bácsiknak, honnan tudnak mit kilopni".:D Azért sokan elég könnyelműen megmutogatják a lakásuk egészét meg mindenféle dolgot, amiknek azért komoly következményeik lehetnek. Na de ebbe nem is akarok belemenni, és nem fogom elmutogatni, hogy a táskámban mi hol van.:D A bejegyzés apropója, hogy most pakoltam ki a táskámból és megjelent a villanykörte a fejem felett, "miért ne?!". Elöljáróban leszögezem, az én táskám nem túl izgalmas, nincs benne hatalmas piperetáska pluszban.:D


1. pénztárca
2. kulcsok
3. tükör/fésű
4. testvaj
5. csuklószorító
6. kézfertőtlenítő
7. fülhallgató
8. szemcsepp
9. ajakbalzsam
10. bbkrém
11. szemüvegtisztító
12. papírzsepi
13. iratok

1. pénztárca
Nem túl lányos, de én szeretem. Én sem vagyok túlságosan lányos lány, és vannak dolgok, amiken nem is akarok változtatni. Ilyen a sportcipő is.:D A Pénztárcám sem fogom ilyen csiricsáré lányos kis cukikára lecserélni. Én az ilyet szeretem.

2. kulcsok
Sosem voltam nagy kulcstartógyűjtő és használó. A jelenlegi kulcscsomóm abszolút nem ezt mutatja.:D A kulcsok igencsak csekély részét képezik az egésznek. Minden úgy indult, hogy meg akartam szabadulni az előző kulcstartómtól, és akkor vettem elő az Eiffel tornyot, amit még anyukámék hoztak ajándékba Párizsból. Erre került aztán minden sorban. A tornacipőt egy volt osztálytársamtól kaptam, mellette a kis Red Bull nyitófül pedig emlék a Veszprémi Utcazene Fesztiválra utazásról. Az Alpine feliratú szürke henger az új füldugó tartóm.;) A vízszintmérő fontos és tökre örültem neki, mikor meglett.:D A cica igazából nyakörvdísz és apu vette nekem, amikor a Fressnapf-ban voltunk valamikor, és azt hitte, hogy kulcstartó.:) Mondtam, hogy ez már megvan, jöhet a macska.:D Mellette alig láthatóan egy angyalszárny medál, amit karácsonyra kaptam.:) A kis Orbit fánk pedig a héten került rá.


3. tükör/fésű
Nem szoktam fésülködni.:D Tükör viszont nem árt ha van!

4. testvaj
Ezt még ugye karácsonyra kaptam, és mivel nagyon bejött, táskabarát, és még nagyon jó is, mindig magamnál tartom. Elég gyakran kiszáradnak a kezeim, olyankor tökéletes.


5. csuklószorító
Sajnos ez még mindig kell, és kelleni is fog egy darabig.:/ Karácsonykor voltam beteg, akkor sikerült pihentetnem, de egy forgatás elég volt, hogy újra fájjon. Mostanában is rosszalkodik, szóval a táskám örök tartozéka..

6. kézfertőtlenítő
Régen állandóan volt nálam, az utóbbi időben elkopott ez a jó szokásom, ezért nemrég vettem ezt a tubust, hogy visszahozzam. Bármikor jól jöhet és utálom, ha koszosnak érzem a kezem.


7. fülhallgató
Nagyon régen leszoktam már a folytonos zenehallgatásról, de azért mindig van nálam fülhallgató. Ha éppen olyan kedvem van, munka közben inkább az agyamba nyomom a zenét.:)

8. szemcsepp
Biztos sokan tudjátok, hogy kontaktlencsés vagyok. Már bő 10 éve, és sokszor érzem, hogy egyre nehezebben bírja a szemem a megpróbáltatásokat, és gyorsabban is szárad ki, mint leánykoromban.:D Úgyhogy mindig van nálam szemcsepp. Ez valami speciális, kontaktlencséhez való. Nem dobom el tőle az agyam, de jó, ha van mit csepegtetni, mikor már kavicsokká száradtak a szemgolyóim.:)


9. ajakbalzsam
Nincs mit magyarázni ezen.:) Persze, hogy kell!

10. bbkrém
Arra az esetre, ha valami csúnyaság nőne a fejemre napközben. Mivel ez a Missha gyógyít is, ezért szívesen használom. Hét közben egyáltalán nem sminkelem magam. Na, most estek le páran a székről, akik még ezt nem tudták.:D Nekem ez nem annyira a mindennapok része, nagyon zavarna munkánál is, hogy nem borulhatok le nyugodt szívvel a karjaimra, mert "jaj a sminkem, nehogy a pulcsimon kenjek szét bármit is".

11. szemüvegtisztító
Ez csak most került bele.:D Majd elhasználom.

12. papírzsepi
Apukám szerint egy normális embernél mindig van zsepi. Ráadásul amint rádöbbenek, hogy nincs nálam zsepi, egyből folyni kezd az orrom.:D

13. iratok
Nincs mit ragozni ezen.:) A régi diákom is magamnál tartom. Kis nosztalgia.:D Sose lesz már olyanom.:D

Remélem, picit azért élveztétek ezt a bejegyzés, bár tapasztalatom szerint az emberek szeretnek belelátni a másik magánéletébe és hétköznapjaiba.:) Kivéve, aki nem és kicikizi ezeket a postokat. Azoktól bocsi!:D

5 megjegyzés :

  1. hehe, régebben én is csináltam egy hasonló bejegyzést. szeretem az ilyeneket, de a tiéd különösen tetszett, mert tényleg látszik, hogy valóban ezeket hordod magaddal, nem odapakoltál még ezt-azt menőzni, mint -szerintem- sokan.

    VálaszTörlés
  2. végre valaki hord magával zsepit! akárhol láttam ilyen típusú bejegyzést/videót, elenyésző számú embernél van zsepi, nekem meg tök alap dolog.
    ha én írnék egy ilyen bejegyzést, napestig olvashatná mindenki, annyi mindent hordok magammal (néha én sem értem, minek :D)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. szerintem is alap dolog:) régen felsoroltuk indulásnál h pénz, bérlet, telefon, kulcs, zsepi :D

      Törlés