2013. március 30., szombat

Remington Sleek&Curl hajvasaló

Múlthéten sajnos az előző hajvasalóm feldobta a talpát. Először csak kikapcsolt, aztán utána működött, de ha összecsuktam, halk, sercegő hangot adott, és mivel nem szándékozom magam eltenni láb alól, hamar gyorsan izibe szereztem egy másikat. Már jó ideje nézelődöm, mivel az előzőnek a lapjait tönkretette a hővédő, meg eléggé el is koptak már, csak sehol sem találtam egyszerűen Vidal Sassoon hajvasalót. Kb. 5-6 éve volt meg az előző és eszméletlenül imádtam.:/ Neten egyébként megtaláltam olcsóbban is ezt a Remingtont, de nekem hamarabb kellett, minthogy az megérkezett volna, úgyhogy a Media Marktban vettem meg. Plusz szeretem, ha van hova visszavinni baj esetén.

Remington Sleek&Curl - Media Markt (Árkád Győr) - 16.990Ft



Amik a kritériumaim voltak, hogy ki és be lehessen kapcsolni, és állítani tudjam a hőfokot. Nagyon kihangsúlyozták ennél a hajvasalónál, hogy göndöríteni és egyenesíteni is lehet vele, bár én még nem fogtam olyan hajvasalót, amivel ne tudtam volna mindegyiket.:D A hőfok 150 és 230°C között szabályozható 10°C-os ugrásokkal. Speciális kerámia lapjai vannak, könnyebben siklik a hajon és tartósabb az eredmény. Ezek mind nagyon szépen hangzanak ugyebár, de vajon mennyire igazak?!:D Egyébként 3 év garancia van rá, ami számomra nagyon pozitív.




A doboz tartalma:

  • hajvasaló
  • hőálló tok
  • CD

Először elmondanám a külsőségekkel kapcsolatos meglátásaimat. A Vidal Sassoon hajvasalóm után ezt a Remington kézbe véve eszméletlen gagyinak tűnik. Anno egyébként a Vidal Sassoont emlékeim szerint kb 9000Ft-ért vettem, szóval nem lehet arra fogni, hogy drágább volt, sőt. És azt is itt vettem, amikor még Saturn volt a Media Markt helyén. A hajvasaló végén precíz és stabil volt a kábel elvezetése, maga a kábel hengeres, vastag, masszív és nagyon hosszú. Ennél a Remingtonnál nagyon gyengének tűnik a műanyag, elforog, de szerintem nagyon könnyen le tudna törni. A kábel lapított, vékony, nem túl hosszú. Maga a hajvasaló test is gyengének tűnő, könnyű, gagyi műanyagból készült. Emiatt is kifejezetten örülök a 3 év garanciának. Nagyon fogok csodálkozni, ha nem lesz semmi baja.:D




Az összecsukáshoz van egy zár, bár nekem mindig az asztalomon van a hajvasaló, szóval annyira nincs szükségem erre a funkcióra. Bekapcsolni egyetlen gombnyomással lehet a hajvasalót, alapból 190°C-on áll, ezt tudjuk feljebb és lejjebb állítani.

Ajánlott használat:
  • Vékony szálú haj: 150-180°C
  • Normál: 180-200°C
  • Vastag szálú haj: 200-230°C 
Nekem valahogy ezek az értékek nem stimmelnek, egy vékony szálú hajat szerintem simán megsütne. A Vidal Sassoon vasalómnál 220°C volt a max hőmérséklet (a minimumra sajnos nem emlékszem, hülyeséget nem akarok mondani) és 25 fokozatot lehetett állítani. Kezdetben 17, majd 11-13-as fokozaton használtam,  ez tűnt optimálisnak, ami szerintem közel sem 180-200°C lehetett, pedig nekem normál hajam van.

Bekapcsolás és a hőfok beállítása után addig villog az LCD kijelző kéken, amíg el nem érte a kívánt szintet a vasaló. A leírás szerint 15 másodperc alatt melegszik fel, ezzel nem is tudok vitatkozni, valóban nagyon gyors.




És így a végére térjünk vissza a képességeihez. A leírása szerint rendkívül könnyen siklik a hajon és tartós a végeredmény. A gagyi műanyag ellenére a képességeit el kell ismernem, első vasaláskor olyan könnyeden siklott a hajamon, mintha a lapok között sem lenne. Elképesztő! Olyan érzésem volt emiatt, mintha nem is vasalná rendesen a hajam, pedig de. (A fogmosással szoktam egyébként nagyon tévesen úgy lenni, hogy ha nem nyomom rá erősen a fogkefét a fogaimra, akkor nem lesznek elég tiszták.:D Persze ez baromság.:)) A másik dolog a tartós eredmény. Tényleg tartósabb az egyenesség ezzel a vasalóval, viszont azt tapasztaltam, hogy sokkal hamarabb lapul le és zsírosodik a hajam. Pedig semmit sem csinálok másképp, szóval egyértelműen a vasaló miatt van. Szép egyenes lesz a hajam, a végeredmény természetesebb, tartósabb, a hajam finom puha, de nagyon hamar lelapul. A felső részen direkt nem szoktam túlzásba vinni a vasalást a lapulás miatt egyébként. Ami még itt érdekes lenne, hogy mennyire roncsolja a hajat, de ennek megállapításához jóval több időre lenne szükségem, úgyhogy ha nem bánjátok, ettől most eltekintek.

Összességében valóban azt kell mondanom, hogy a béna külső egész ügyes hajvasalót takar. Az hajam szép, egyenes, az eredmény tartós, a vasaló csak úgy gyengéden siklik a hajamon.

6 megjegyzés :

  1. ugyan ilyen hajvasalóm van! :) tetszett ez a bejegyzéés!:)

    VálaszTörlés
  2. A fogmosás rész nálam dettó! :D
    Egy cipőben járunk a hajformázók terén, nekem is nemrég dobta be a törölközőt a hajszárítóm. Neten nem is kerestem rá mert nem tudtam, pontosan mit szeretnék, de szerencsére később kiderült, hogy a Babyliss hajszárítómat jóárasított helyen sikerült megvennem :)
    Jópofa ez a digitális kijelzős rész, nekem bejövős!
    Pusza: Reni

    VálaszTörlés
  3. Na, az én hajvasalómmal lehetetlen göndöríteni, mert a külső része ilyen bordázott és egyszerűen beleakad a hajam, nem lehet szépen húzni. Ezért is szeretnék valami olcsóbbat mellé beszerezni, amivel lehet göndöríteni is. AMúgy durván drágák lettek ezek a hajformázók, pedig nem sokkal többet tudnak mint néhány éve...

    VálaszTörlés
  4. Nekem ennek az elődje van meg (http://p1.vatera.hu/photos/6b/6b/7066_1_big.jpg) , anno 4 éve vettem 13 000 Ft körül, folyamatosan van használva és semmi baja azóta sem. Ha mégis lenne valami baja, akkor is Remingtont vennék megint. Gyönyörűen lehet vele vasalni és göndöríteni is. Én imádom! :) Remélem Neked is beválik! :)

    VálaszTörlés
  5. Nagyon hasonló az én Remingtonom is (S 5500), de nekem nincs összehasonlítási alapoom, ez az első hajvasalóm. Direkt úgy vettem, h ki-be kapcsolható legyen és hőfokszabályzós. Nagyon erős, vastag szálú hajam van, 170°C-on használom, mert valahogy elégnek érzem azt a hajamra. Tényleg kicsit gagyi a kialakítása, de amire való, arra nekem tökéletes, és nem volt annyira drága a 9000Ft-jával, h sajnáljam ha tönkremegy 1-2 év múlva. Az enyémre amúgy 3 év garancia van eredeti csomagolásban.
    Megérte megvenni, nagyon szeretem. :)

    VálaszTörlés
  6. Pont most ment tönkre a hajvasalóm, úgyhogy jól jött ez a bejegyzés :D
    http://nikkiifashion.blogspot.hu/

    VálaszTörlés