2013. március 11., hétfő

Shop - cipő, fényképező, ecsetek

Ez most nem egy apróságok vásárlásos post.


Adidas Daily W - Hervis - 15990Ft 9990Ft



Cipőt is már szerettem volna egy ideje. Tök ilyenem van egyébként, ami kb. 3 éves és imádom, mióta megvettem. Ezt is megláttam és "aaaa, keeeeellleessssszö", és mikor múlt héten láttam , hogy akciós lett, wooooooohooooo.:D Nem hagyhattam ott.:) Imádom, hogy színes. A sárga talp is annyira jól néz ki. Megyek és meg-megvillan. Isteni!:)


Canon IXUS 240 HS - edigital - 59990Ft


A fényképezőt írom egy ideje, hogy kell egy ilyen kis táskába dobós. Hát megérkezett.:) Nagy nehezen kiválasztottam. Ahhoz képest, hogy mennyit bújtam az adatokat, tökre nem vettem észre, hogy érintőképernyős a kijelzője és a wifit is elkapkodja nekem. Úgyhogy beszabehu, nagyon tetszik már most.:D


körömdíszítő ecsetek - eBay £5.19

Körmös ecseteket szintén ezer éve akarok venni, majd írok róla hosszabb bejegyzést is. Szerintem lesz miről írnom vele kapcsolatban.:) Elöljáróban annyi, hogy a meglepi szemhéjpúder nagyon pozitív, és ajándék körömdíszt és tégelyt adnak hozzá, viszont az egyik ecsetnek bent sem volt a szőr a helyén.:D:D

9 megjegyzés :

  1. Kiraly a fenykepezo.irhatnal rola bovebben :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jaaa es a cipot is csipem.nekem is van ilyen csak feherben:-D

      Törlés
    2. megpróbálok valamit összeokoskodni.:) lehet, akkor írok mindegyikről, az szép kerek lenne. nekem is fehér a 3 éves :) ő az: http://instagram.com/p/Rw5s0YiuYV/ belül meg rózsaszín és körben a csík is a talpán

      Törlés
  2. Azt a mindenit, mennyire jól néz ki a csukád!!! :)))
    Pusza: Reni

    VálaszTörlés
  3. ecsetek... ezekkel gyönyörűeket lehet alkotni... várom! :)

    VálaszTörlés
  4. hurrá az új fényképezőmasinának! :) én is azért vettem kis kompaktot, h mindenhová cipelhető legyen, mert az jóóó! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. dettó, még a kisebb nagyobb is túl nagy mindennapokra:D

      Törlés