2013. március 27., szerda

Vintage rózsás körmök

Réges rég szerettem volna ilyen körmöket csinálni, de ennél úgy éreztem, hogy kelleni fognak hozzá ecsetek. Ezelőtt első sorban pontozókat használtam (és mindent, amit csak használni tudtam:D), de mióta megvannak a körmös ecseteim... Hjáj, nagyon szupi.:D Sokkal egyszerűbb bármit megvalósítani így, hogy válogathatok az eszközök közül.:) Ugyanígy voltam, mikor meglettek a Sigma ecseteim, és amikor azokat kiegészítettem a Coastal Scents készlettel.:)


Így készült:
- Alaplakk után három rétegben feketére festettem a körmeim.
- Egy picivel nagyobb ecsettel piros pacákat festettem a körmeimre két rétegben, hogy intenzívebb legyen a szín.
- Ezután egy vékony ecsettel rózsaszín csíkokat és foltokat festettem a pirosra.
- Pontozóval megrajzoltam a nem túl szabályos leveleket.
- Fedőlakk és kész is!


Amit használtam:

  • Essence BTGN alaplakk
  • Avon nailwear (warm black)
  • S-he (424)
  • Essence colour&go (106 free hugs)
  • Essence colour&go (check me out)
  • Essence BTGN gyorsan száradó fedőlakk



Remélem, tetszik!:)

12 megjegyzés :

  1. Messziről, kicsiben először azt hittem matrica...nagyon szép és ügyes munka lett! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszi:) messziről kicsiben jobban is néz ki élőben is:D

      Törlés
  2. Nekem is nagyon tetszik, szép lett igazán! :)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon jó lett :)Van egy pont ugyanilyen ruhám,ha nem bánod ellopom hozzá az ötletet :)

    VálaszTörlés
  4. tokre jok ezek a vintage mintàk :)
    nekem is nagyon tetszik,foleg a fekete òs pink kombo

    VálaszTörlés