2013. április 24., szerda

Artdeco lakk - lila

Sosem volt egyetlen Artdeco lakkom sem, pedig mindig is szimpatizáltam eleve a márkával is, de sosem tudtam, hogy mit vegyek meg.:D Ugyanígy vagyok a Bourjois-val. Na mindegy, mondjuk nem ez az első Artdeco termékem, de lakkom nem volt még na.:)

Artdeco Ceramic Nail Lacquer - 449 - Müller - 500Ft



Ez egy édes kis mini kiszerelésű lakk, komolyan nagyon aranyos. 4ml lakkot tartalmaz az üvegcse, 500Ft-ért nekem simán megérte. Az eredeti árát sajnos nem tudom, de szinte biztos vagyok benne, hogy azért nem akartam volna megvenni. A kupak kényelmes fogású, jó vele lakkozni. Ami viszont egy hatalmas feketepont, az a csöppnyi kis induri pinduri ecset. Van köröm, amihez ez az ecset elég? Használható, de nem kell kb. lehúzni lakkot az üveg szélén róla, mert irtó kevés lenne rajta egyébként.


A szín egy sötét pasztell lila, legalább is én annak tudom megfogalmazni. Az üvegben egyébként jóval világosabb, mint a körmökön, plusz bizonyos fényviszonyok között barnának tűnik, már-már kakaó színűnek. Két rétegben használtam itt, de másnap végül kentem egy harmadikat is belőle, mert nem fedett valami jól a kettő sem. Erre már én is azt mondom, hogy igényli a hármat, ha kielégítő végeredményt szeretnénk. Vasárnap vagy hétfőn festettem ki a körmeimet vele, azóta is makulátlan állapotban vannak fedőlakk nélkül. A tartóssággal tökéletesen meg vagyok elégedve. Egyedül az egyik hüvelykujjamon pattogott le belőle, de matricát kapartam le egy bögre aljáról, szóval ez az én hibám.:D




Összességében a fedés nem egy vészes dolog szerintem, a tartósság szuper, nagyon ragaszkodik a kis gyenge körmeimhez, ezért az árért meg butus lettem volna otthagyni. Úgyhogy aki teheti és még talál, irány a Váci utca és a Müller.

3 megjegyzés :

  1. Üvegben nagyon nem jött be, de felkenve annál inkább :]

    VálaszTörlés
  2. Nekem meg ez most üvegben tetszik kicsit jobban:)

    VálaszTörlés
  3. Nekem ez az árnyalat most nem jön be, pedíg szeretem a lilát. :(

    VálaszTörlés