2013. április 11., csütörtök

Astor Fashion Studio lakk - mentazöld

Azt hiszem, ezer éve nem írtam már új lakkról. Legalább is nagyon nem rémlik.:D Na de mindegy is.

Astor Fashion Studio - 136 - Rossmann - 499Ft


Nem az az igazi menta szín, mint amilyet szeretnék már egy ideje, de nagyon megtetszett. Eddig valahogy elsiklottam az Astor lakkjai felett, de annyira szép színekben kapható, hogy most alig bírtam otthagyni a többieket. És sajnos egyre nehezebb végiggondolnom, hogy milyen lakkom van és milyen nincs még.:D Lassan illene is csinálnom egy kollekció ápdétet, majd akkor megszámolom, hány van.:) Az üvegcse nagyon kis kecses, nincs teleragasztgatva, viszont nem is írták rá az árnyalat nevét.:/ Keresgéltem, de nem voltam biztos azokban, amiket találtam, szóval maradjunk a 136nál. Az ecsete elég kicsi és hengeres, nem vagyok megelégedve vele, viszont egyszerűbb nem összekenni a bőröm egy ilyen ecsettel.:D



Mindig zavarban vagyok a színek meghatározásával. Ezt alapból egy menta zöldnek néztem a többi között, de világos türkiznek is mondanám. Az állaga kicsit sűrű, amikor a második réteget kentem ez már kifejezetten zavaró volt. Két réteg nem teljesen elég a tökéletes fedéshez, trükközni kell picit.:) A száradási időt átlagosnak mondanám, jó fél óra után nyomásérzékeny a két réteg, de finomabb érintések nem okoznak benne kárt. A tartósságot még nem tudom, de elég ropik a körmeim, szerintem nem fog sokat bírni.:/



A színválaszték és a barátságos ár miatt én mindenképp ajánlani tudom. 6ml lakkot tartalmaz egyébként az üvegcse, szerintem ez a mennyiség elég sok lakkozást enged. Viszonyításképp, a régi colour&go lakkok 5ml-esek voltak.:)

4 megjegyzés :

  1. Én is pont a héten vettem egy ilyen lakkot, ez volt az első Astor lakkom, de nem az utolsó :-) Hétfőn kentem fel és most mostam le reggel, de csak azért, mert már meguntam..Szóval 5 napot simán kibírt, pedig minden nap mosogatok 2x is, iskolában állandóan fertőtlenítővel mosom a kezeimet és hajat is mostam tegnap, szóval nekem nagyon bejött a tartóssága..Az Essence lakkokhoz képest nagyon-nagyon jó, mondjuk az Essence lakkoknál minden jobb..

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. remélem, nekem is hasonló jó tapasztalatom lesz.:) azért nem olyan rosszak az essence lakkok, csak az új colour&go, de tudnék még annál kevésbé tartósat is mutatni:D

      Törlés
  2. ez nekem is megvan......nagyon szeretem!!!!:)

    VálaszTörlés
  3. Én is most vásároltam be ezekből a lakkokból, halványkéket, pasztellsárgát ( az még pláne gyümölcsillatú is ). Remek pasztell színek! Érdekes a textúrája, kicsit sűrűbb mint a többi.

    VálaszTörlés