2013. április 1., hétfő

Cseresznyevirág körmök

Volt egy másik ötletem, amit szerettem volna megvalósítani, de az április kezdete miatt kipattant ez az ötlet a fejemből, úgyhogy a másikat kicsit elnapolom.:) A cseresznyevirág egyébként a szépséget és a múlandóságot szimbolizálja, legalább is a zinternet szerint.:)


Így készült:
- Az alaplakk után baba kékre festettem a körmeim két rétegben.
- Sötétbarna lakk és egy vékony ecset segítségével meghúztam össze-vissza a faágakat.
- Pontozóval 4-4 fehér pöttyöt festettem fehérrel az ágakra.
- A fehér pöttyök közepére egy kisebb pontozóval kis babarózsaszín pöttyöket tettem.
- A végén a virágok közepére erősebb rózsaszín pötty került.
- Fedőlakk és kész is!


Amit használtam:

  • Essence ultra strong nail growth activator
  • Maybelline mini Colorama (96 Party Blue)
  • Essence colour&go (99 wanna say hello) végre használtam valamire barnát:D
  • Essence nail art stampy polish (fehér)
  • Essence colour&go (106 free hugs)
  • S-he (462 - rózsaszín)
  • Essence BTGN fedőlakk
  • Beauties Factory ecset és pontozó
  • Essence pontozó



Remélem, tetszik Nektek!:)

8 megjegyzés :

  1. igazi tavaszi alkotás! :) szép lett :)

    VálaszTörlés
  2. nagyon cuki lett :)
    http://nikkiifashion.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
  3. nagyon szép lett, mintha rá lenne ragasztva az egész :)

    VálaszTörlés
  4. De imádom :]
    Bár itt megint havazik, jó lenne már, ha nem csak a körmökön látnám a tavaszt :D

    VálaszTörlés