2013. április 5., péntek

Essence colour and change körömlakk

Nem túlságosan új szerzemény, sőt, szerintem lassan fél éve pihennek a mánikűrről készült képek a gépemen, csak magát a terméket felejtettem el lefényképezni mindig.:)

Essence colour and change Step1 magic effect nail polish - 01 wonderlicious green
Essence colour and change Step2 magic effect designer


A külsőről különösebben nem mondanék most semmit ránézésre. Ez designer lakkhoz felesleges szerintem ez a kis féldoboz, bár gondolom a szükséges infókat és a használati útmutatót nem akarták az üvegcsére sűríteni. A körömlakk kupakja nagy, de kézreálló. Igazából, ahány lakknál van már ilyen nagy kupak, lassan fel sem tűnik az ilyesmi. Az ecsetes sajnos hengeres (pfijj), de végül is egész jól használható. Mondjuk egy ilyen kényes lakknál jobban örülnék egy lapítottnak. 



Ez pont az a fajta körömlakk, amit azért nem árt szépen festeni, hogy jól nézzen ki a végeredmény. Én a kéket választottam, a kínálatból ezt állt hozzám a legközelebb. Felkenve, a száradás után érdekes a felülete, nem teljesen fényes és egy kicsit egyenetlen. Szerintem ebben rejlik a "varázslat". Elég könnyen kopik és kevés kopás után is nagyon csúnya szerintem. Frissen felfestve a legszebb és szívem szerint így használnám csak.



A designer lakknál a legelső tapasztalatom az volt, hogy gyakorlatilag egy sima fedőlakk lehet az üvegben, hozzá egy vékony ecset. 4ml lakkot tartalmaz ez a pici üvegcse, szerintem nagyon sokáig elég lenne rendszeres használat mellett is. Az ecset egyébként nagyon jó, vékony, kellően puha, szépen lehet vele csíkozni. Aztán kb. ennyire jó.:D Szép pontokat nem igazán lehet vele festeni, plusz nem is látszik annyira a pontozás. Szóval a "varázslat"... A designer egy fényesre száradó lakk, és ettől tűnik az egyenetlen felületű színes lakk sötétebbnek. Viszont kicsit úgy vagyok ezzel a colour and change termékcsaláddal is, mint a mágneses lakkokkal. Egyszerűen nem ér ennyi pepecselést az egész. Nem olyan látványos, hogy el akarjak vele szórakozni, plusz nem is túl tartós, ráadásul kisebb kopás után is csúnya.



Akinek van kedve, próbálja ki, de én úgy érzem, nem egy nagy durranás az egész. Lehetséges persze, hogy nálam nem jött össze szépen vagy más árnyalatoknál jobban kijön a különbség, de én úgy vagyok vele, ha mintát akarok, festek másik színnel. A varázs dizájner lakk pedig egy felesleges vétel, mivel szimpla fedőlakk is képes a teljesítményére.

6 megjegyzés :

  1. Uhh, hát nem túl meggyőző :)

    VálaszTörlés
  2. Annyira nem jön be, de maga az alapszín nem rossz

    VálaszTörlés
  3. tényleg nem meggyőző, de simán, önmagában nagyon jól áll Neked ez a szín :-)

    VálaszTörlés
  4. Engem se győzött meg, viszont a mágneses lakko bejönnek! :)

    VálaszTörlés
  5. Az alapszín csodaszép, de tényleg elég pepecs lehet, meg annyira nem látványos a változás, szerintem inkább készít az ember lánya egy ilyen manikűrt egy szín két árnyalatával, és slussz :)

    VálaszTörlés
  6. Kár érte
    Amikor megjelent sem hozott lázba. És most sem vált ki belőlem érzéseket :-D

    VálaszTörlés