2013. április 21., vasárnap

Hétvégi szerzemények

Vagyis anyagi csőd.:D Nah jó, azért nem.:) Nem shopnak írom direkt, mert nem csak vásárlás. Tegnap voltunk a Jasmin és a Zuii workshopján, amiről most nem írok élménybeszámolót, de szerintem lesz még róla itt szó. Azt viszont megmutatom, mit kaptunk. Utána mentem a Beauty Forumra, egy picit egyébként csalódás volt, nagyobb valamire számítottam. Kb. egy óra alatt meg is untam az egészet. A nap végén pedig benéztem a Váci utcában lévő Müllerbe.


- Ajándékutalvány aromaterápiás regeneráló kezelésre
- CD

- Zuii rúzs
- 1 órás sminktanácsadás
- 500Ft kedvezmény a beauty.hu-nál

Na és most jönnek azok, amiket vettem.:)

Kryolan Aquacolor arcfestő paletta

Naked Cosmetics Ivory Collection + ajándék pigment (ezzel egy álom vált valóra:))

Orly Nailtrition lemezesen töredező körmökre

Sans Soucis minták (mondtam, hogy ismerem a márkát és blogger vagyok:D)

Artdeco lakkok (449, 554, 149, 138) 500Ft/db
Artdeco rúzsok (431, 21) 500Ft/db
Artdeco szájceruza (78) - 500Ft
Artdeco bronzosító 800Ft

Őszintén szólva nagyobb kiadásokra számítottam, örülök, hogy ésszel tudok már vásárolni. A nagyon akcióknak és a körömlakkoknak mondok csak nehezen nemet. A nagyon akciós körömlakkoknak meg pláne:D A Naked-del egy álom vált most valóra, mert szerintem több, mint egy éve vagyok szerelmes ebbe a kollekcióba. Arcfestő palettát pedig szerettem volna már venni.:) OCC nem volt sajnos, pedig szerettem volna lip tart.:/ Az Artdeco cuccoknak meg nagyon örülök.:)

5 megjegyzés :

  1. Nagyon szuper dolgokat sikerült beszerezned, az 554-es Artdeco lakk a kedvencem. :}

    VálaszTörlés
  2. Szuper szerzemények! :) A Müller outletről pedig így, hogy egyre többen írtok, nagyon hamar muszáj lesz felkeresnem, ajjajj! :D
    Pusza: Reni

    VálaszTörlés
  3. De szép lakkok! Remélem bemutatod majd őket közelebbről is! :)

    VálaszTörlés