2013. április 28., vasárnap

Organic Beauty Workshop

Volt szerencsém meghívást kapni erre a workshopra, aminek nagyon örültem, egyrészt, mert szeretek olyan rendezvényekre menni, ahol találkozhatok bloggerkollégákkal.:) Illetve mivel egyébként is készültem aznap Budapestre, el is tudtam menni. Saját fényképeket nem készítettem, de a szervezők voltak olyan kedvesek, hogy küldtek jó párat.:)


Szeretek újdonságokat megismerni és kipróbálni őket, a Jasmin és a Zuii termékekkel nem találkoztam még, kapóra jött a workshop. Két nagyon érdekes előadást hallgathattunk végig. Egyáltalán nem éreztem őket unalmasnak. Tisztába tettünk néhány fogalmat, köztük, hogy mikor is nevezhető egy kozmetikai termék organikusnak. Beszéltek nekünk a termékek összetevőiről, a gyártásról, és tényleg rengeteg információval gazdagodtunk.





Magáról az eseményről nem írnék többet, olvashattatok már róla más blogokon, pl:
http://bikirablog.blogspot.hu/2013/04/bio-organikus-termeszetes-mi-micsoda.html
http://bogca.blogspot.hu/2013/04/organic-beauty-workshopon-jartam.html
http://sminknaplo.blogspot.hu/2013/04/jasmin-zuii-beauty-workshop.html

Jelentkeztem a tesztalany szerepére, engem sminkeltek ki. Nem szoktak mások sminkelni, és kíváncsi voltam a végeredményre.:) Plusz kipróbálhattam így több terméket is a saját bőrömön már aznap. 



A tükörben megnézve a kész sminket az alapozó nekem nagyon soknak tűnt, nem szeretem, ha látszik, hogy van bármi is az arcomon. A szemsmink viszont szép lett, gyönyörűek ezek a színek, és nagyon szépen össze lehet őket dolgozni. Este hazaérve lefényképeztem a szemeim, az egyik nagyon jól bírta a napot és szinte tökéletes maradt, a másik szememen viszont nagyon beült a ráncokba a por. A szempillaspirállal is voltak gondjaim, napközben elkenődött és a szemem alatt csini fekete foltok lettek tőle, de mondták is, hogy olajos ez a szempillaspirál, és ki kell tapasztalni a használatát.


4 megjegyzés :

  1. Hmm, de jó volt neked! :D Emiatt irigylem a Pest közelében lakókat! :D Ott zajlik az élet :D :D :D

    Szép lett a smink, jól összemosták a színeket! Nekem világ életemben az volt a problémám, hogy beül a ráncokba a por, akármilyen alapozást csináltam/csináltak előtte! :)

    http://fiatalosblog.blogspot.hu/

    Szépséges napot! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jaj bocsi, látom Győri vagy :D az kicsit odébb van :D Nem figyeltem a profilra, csak a posztot olvastam buzgón! :D

      Törlés
    2. hát én Győr mellett lakom:D

      nekem az urban decay primer potion bejött nagyon, de a nyx bázisa és jól bevált meg az essence-é is

      Törlés
    3. nah, gyorsabb voltál, mint én:D

      Törlés