2013. április 18., csütörtök

Pontozó készlet

A la első eBay rendelésem.:D Örülök, hogy utána rendeltem ecseteket is, mert egy életre elment volna talán a kedvem az eBay-ezéstől. Na jó, nem, mert igazából ideért a készlet és imádom.:) Na, lelőttem a poént!

Dotting Pen - eBay - $1.64 (postaköltség nélkül)
INNEN rendeltem


Nagyon picike borítékban érkezett, anyu elmondása alapján nem is gondoltam volna, hogy ez jött meg.:) Egyébként jól becsomagolták, bubis volt a boríték. A készlet egy ilyen minden feliratot mellőző, elől átlátszó csomagban volt. Ahogy kihúztam őket a tasakból, a egyiknek kijött a hegye, de szerencsére elég könnyen vissza tudtam tenni úgy, hogy azóta nem moccant.:)



Öt darab kétvégű pontozót tartalmaz a készlet. Az egyik oldalon egyforma méretűek a hegyek, a másikon nagyon picitől növekszik a kifejezetten nagyig, ami egyébként kb. akkora, mint egy gyufafej, annál picivel kisebb. És úgy érzem, ez a téma nem kíván több mondanivalót. Akárcsak az ecsetekkel, ezeknél is azt érzem, hogy előtte nem csoda, ha valami nem úgy sikerült, mint terveztem. Nagyon szuper ezekkel pingálni, nem csak pöttyözni. Nekem eddig kb. kétféle méretű pontozóm volt, és mondhatom, olyan érzés, mint mikor normális sminkecseteket vettem. Előtte is megoldottam valahogy, amit akartam, de amikor nem szenved az ember hiányt eszközökből, sokkal élvezetesebb bármit is csinálni.


Csak ajánlani tudom ezt a készletet. Nem került 400Ft-omba se, hogy kézhez kapjam. Jah, és nem tudom elmagyarázni, hogy kell eBayről rendelni, kaptam segítséget, utána egyszer megcsináltam magamtól is, de elmagyarázni nem tudnám, szóval ne kérdezzen senki ilyesmi, ha nem probléma!:D

5 megjegyzés :

  1. Egyszerű az ebayes rendeles. Szuper rutinos vagyok. ..csomagok elveszteseben meg szuper benabb:-D igaz nem rajtam múlik kb. 15csomagom eltűnt....
    Na de ilyen nekem is kell. ♡

    VálaszTörlés
  2. Ugyanilyenem van, és én is imádom őket :]

    VálaszTörlés
  3. Én is szeretnék egy pontozó készletet, mert mindig valamilyen segédeszközt használok erre a célra(körző vége, fogpiszkáló)
    Én nagyon rákaptam az ebayes rendelésre, nagyon sok cuccom van már onnan, szerintem nagyon egyszerű a menete :)

    VálaszTörlés
  4. Ugyanilyenem van :) Szuper dolog, bár én sokat bénáztam az elején :) Pontok helyett pacákat kreáltam :D

    VálaszTörlés
  5. Én is nemrég rendeltem ilyen pontozókészletet ebayről, de nekem a lila van meg. Nagyon jó kis eszközök, szeretem őket. :)

    VálaszTörlés