2013. április 17., szerda

Shop - henna, pontozók, Avon

Ezeket most úgy gyűjtögettem be szépen és megvártam, amíg lesz mit mutatnom.:) A pontozót már ezer éve rendeltem, lassan 2 hónapja. Nagyon nehezen akart ideérni. Ez volt az első eBay rendelésem. Nojkonál láttam, és gondoltam, ha neki megérkezett, nekem is meg fog.:D Aztán már egyre inkább úgy tűnt, hogy ennek annyi, de hétfőn csak  idetalált a lölköm.:)


Bőrfeszesítő arckrém kollagénnel és elasztinnal - 499Ft
Őszibarack és gyapot hidratáló szemkörnyékápoló - 539Ft

pontozó készlet - eBay - $1.64

henna por 250g - HennaKaresz - 4250Ft 2700Ft
eukaliptusz olaj 20ml - HennaKaresz - 900Ft
henna tölcsér 5db - HennaKaresz - 500Ft
bambusz festőpálca 5db - HennaKaresz - 400Ft


És most csalok, mert őt ajándékba kaptam szülinapomra előre.:) Már nagyon várom, hogy kipróbáljam, de ez az Astor lakk annyira jól bírja, hogy félelmetes.:D Innen is köszönöm, tudom, hogy meg fogod nézni ezt a postot Petra!:D

3 megjegyzés :

  1. Na, örülök hogy végül eljutott hozzád a pöttyöző készlet :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. hát még én:) nagy nehezen, de csak idetalált:)

      Törlés
  2. Ilyen pontozószettet rendeltem én is, nekem is marha nehezen akart ideérni :)

    VálaszTörlés