2013. április 3., szerda

Shop - nadrág, táska, stb.

Az egyebeket már korábban vettem, de nem mutattam őket, most gondoltam, hozzácsapom a tegnap vásárolt nadrághoz és a mai táskához.


nadrág - Tally Weijl 6995Ft 3000Ft


Ő az a bizonyos nadrág, amit tegnap említettem, hogy 38-as helyett 36-os kellett belőle. Sokféle színben kapható és most féláron, amit egyébként észre sem vettem, szóval előfordulhat, hogy visszamegyek még venni.:D Bár előbb felvenném párszor, hogy kényelmes-e stb., de 3000Ft-ért szerintem teljesen jó. Vékonyabb kicsit az anyaga, szóval tavaszra szerintem tökéletes.


táska - Clair's - 5390Ft



A táska már egy nagyon régi dolog, rég próbálok hasonlót venni, de még ez sem az igazi. Fél év garancia van rá, azért bátorkodtam megvenni. Pár hónapja lehetett hasonlót kapni a Clair's-ben, amivel az volt a bajom, hogy nem ilyen matt anyagból készült, hanem fényesebb, gyengébből. Szerintem ezt is le fogom gyilkolni, mivel a táskákat én használni veszem, nem cserélgetni állandóan.:D Ennek a megvásárlásában azért nem voltam biztos, mert egyrészt valamivel nagyobb kellene, és nem állítható a pántja. A másik, ami még szóba jött volna, szintén a már említett gyengébb anyagból készült és nem lehetett becipzározni felül, viszont a pánt állítható nála. Na mindegy, ez győzött végül.:D Meglátjuk, mennyit bír.


jóga szőnyeg - Decathlon - 4500Ft körül

Ezt a szőnyeget azért bátorkodtam idevenni, mert ahogy látom, jó páran tornáznak közületek, és nekem pl. állandóan gondom volt azzal, hogy a földön fekve egyszerűen semmi sem jó alám, állva pedig tök mindegy, milyen cipőt veszek fel, csúsznak a lábaim.:D Gerincbajos is vagyok és hiába terítettem magam alá összehajtogatott plédet felüléseknél, sehogy sem volt jó. Ez a szőnyeg viszont egy csoda!:D Próbálkoztam korábban jógához strandos polifoammal, de az nyúlt, csúszott össze-vissza velem együtt. Ez a jóga szőnyeg tapad a parkettára, plusz tapadok én is rá. Nem vastag, de mégsem okoz fájdalmat felülésnél, hogy gyakorlatilag kiáll belőlem a gerincem.:D Térdelésnél szintén nagyon kényelmes. És ami még nagyon jó benne, nem tekeredik fel a szorosabban összecsavart vége.:)


sport dressz  - Decathlon - 4000Ft körül


És az utolsó, szintén sportolni. A H&M-ben vettem először ilyen sport felsőt melltartó helyett, amit szeretek is, de ez!:D Szuper! Nagyon jól tartja, amit kell (ciciket), vannak benne kivehető szivacsok, és gyakorlatilag belevarrtak egy melltartót, ami természetesen nem pushup hatás biztosítására szolgál.:D Nagyon szuper, iszonyú kényelmes, és tényleg nagyon jól tart.

Remélem, hasznos volt néhányotoknak a bejegyzés!

3 megjegyzés :

  1. ilyen sportfelső nekemis kell!

    VálaszTörlés
  2. Nagyon tetszik ez a nadrág! Azt hiszem megnézem van-e nálunk is...
    Nekem is van hasonló Decathlonos melltartó és felső egyben, nagyon szeretem tornázáshoz viselni (futáshoz nem elég, oda kell a dupla biztosíték) :-)

    VálaszTörlés