2013. április 8., hétfő

Shop - piercingek, körömlakkok

Plusz egy pigment.:) Reggel kiesett a legkedvencebb orrpiercingemből a kő, ami egy szép színes, ezerféle árnyalatban fénylő darab, úgyhogy gondoltam, ma veszek egy másikat. És ha már ott vagyok, veszek nyelvpiercinget is. A körömlakkok később csapódtak.:)


nyelvpiercing golyók - Árkád Győr/Apacs - 500Ft/db

orrpiercing - Árkád Győr/Apacs - 500Ft

Astor Fashion Studio körömlakk (136, 120 ez gyümi illatú) - Rossmann - 500Ft/db

Astor Fashion Studio körömlakk (008 Mind Candy, 006 Acid Drop) - Rossmann 199Ft/db

Miss Sporty Lasting Colour körömlakk (040) - Rossmann - 349Ft
Essence the twilight saga breaking dawn pigment (02 Alice had a vision-again) - Rossmann - 199Ft

3 megjegyzés :

  1. Nagyon klasszak a piercingek, én is kedvelő vagyok. :) Az Astor Fashion Studio körömlakkok jól bírják Neked? Nekem egy barackos árnyalatom van, de nem vagyok megelégedve a tartósságával...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. nekem is van egy barackos és egy pasztell sárga, de csak arra emlékszem velük kapcsolatban, hogy irritált az illatuk:D de majd most meglátjuk

      Törlés
  2. A felső két fashion studio lakk nagyon tetszik. :)

    VálaszTörlés