2013. április 6., szombat

Sminktanfolyam sminkek 13

Most testfestékekkel és henna festéssel foglalkoztunk. Az első 2 cm után azt mondták a suliban, hogy erre nyugodtan ráfeküdhetek, mert nekem nagyon megy.:D Úgyhogy jól telt a nap. Ez az első testfestékkel készült.





Ez henna paszta.


Ez pedig gyakorló henna.


És a végére egy haza (vagyis macskakiállításra) menős.:)





És ezt a csodaszép nyakláncot a cicakiállításon vettem. Nem tudtam ellenállni. Facebook-on már írta, hogy az orrpiercingemben is ilyen kő van, mindig másféle színben fénylik. Imádom az ilyen eyecandy-ket.:)


Folyt. köv.

6 megjegyzés :

  1. Régen volt henna a kezem es imádtam♥

    VálaszTörlés
  2. Imádok hennázni, a legnagyobb problémám vele, hogy a hátamra szeretnék, a szárnyam felé vmerre egy feliratot és nem tudom megcsinálni magamnak :DD

    VálaszTörlés
  3. nekem nagyon tetszenek, szép lett:))

    VálaszTörlés
  4. Az utolsó sminket szivesen elfogadnám!!!
    http://ladybirdcastle.blogspot.ro/

    VálaszTörlés