2013. április 26., péntek

The Beauty Blogger TAG


Nem minden TAG szokott tetszeni, de ebben elég színesek a kérdések, úgyhogy jó őket olvasni és kitölteni is.:) Szóval gondoltam, ezt is szépen fogom és kitöltöm, mostanában úgysem volt ilyen bejegyzés.:)

1. Eredetileg egyenes vagy göndör a hajad?
Göndör, persze, hogy vasalom.:)

2. A hajadat magadnak fested vagy fodrászhoz mész?
Ez az eredeti hajszínem, nem is tervezem festetni.


3. Minden nap ugyanolyan a frizurád?
Hát lehet, hogy uncsi ez így, de szeretem a formáját, sok mindent nem is lehet belőle kihoz, úgyhogy igen. Leszámítva a hajpántos napokat.:D

4. A manikűrt-pedikűrt magadnak készíted vagy szalonba jársz?
Még szép, hogy magamnak. Szerintem sehol sem csinálnának olyat, amilyen nekem tetszene.:D

5. Milyen gyakran fested a körmödet?
Hetente legalább egyszer, időnként kétszer, de biztos festettem már ennél többször is.


6. Csak nyáron vagy télen is fested a lábkörmeidet?
Gondoltam rá, hogy fessem télen is, de nem szeretem lemosni a lakkot róla és úgysem látja senki, úgyhogy télen pihi.:)

7. Mennyi ideig tart a sminkelés nálad?
:D Az attól függ, alkalmanként sminkelem csak magam. Valami nagyon alap 20-30 perc.

8. Mit sminkelsz először? Az arcodat vagy a szemedet?
Tudom, hogy a szememet kellene, mert ugye, ha lehullik a por az arcomra, le tudom törölni és jöhet az alapozás. De magamnak valahogy jobb szeretem először az alapozót felvinni.

9. Gyűjtöd a sminktermékeket vagy csak akkor veszel valamit, ha szükséges?
Nem csak olyanokat veszek meg, amikre feltétlenül szükségem van, szóval szerintem beszélhetünk gyűjtésről.:)


10. Milyen gyakran használsz műszempillát?
Csak kreatív sminkekhez.

11. Teljes arcsminket készítesz minden nap?
Nem, sőt...:D

12. Akkor is van rajtad smink, ha egyedül vagy otthon vagy ha a családoddal vagy?
Akkor sem, ha kilépek az ajtón... Munkába felesleges.

13. Elhagynád a házat smink nélkül?
Elég gyakran teszem ezt, úgy minden nap.


14. Mennyi "high-end" terméked van?
Nem tudom, mi számít pontosan annak, lehet, hogy semmim sincs..?!

15. Esténként eldöntöd, hogy mit veszel fel másnap?
Nem mindig, de elég sokszor eldöntöm, jóval gyorsabban elkészülök így reggel.:)

16. Milyen gyakran váltogatod a táskáidat?
Általában ráállok egyre, és nehezen szánom rá magam, hogy váltsak. Főleg, mert olyankor tuti, hogy az előzőben felejtek valamit.:)

17. Mikor kelsz fel és mikor fekszel le?
Mostanában fél 7kor kelek és 11 körül fekszek +- fél óra.


18. Milyen gyakran sportolsz?
Hetente átlagban 5 alkalommal. Szerintem ez gyakorinak mondható.:)

19. Bal vagy jobbkezes vagy?
Eredetileg bal, de az ínhüvelygyulladás miatt egerezésben szoktattam magam a balra és sminkelésnél is használom a bal kezem is.

20. Milyen magas vagy?
166cm

21. Beszélsz idegennyelveket?
Angol megy talán most a legjobban, de lenne hova fejlődni, németet tanultam nagyon sokáig, nyelv vizsgáztam,  de sajnos azóta elkopott. Meg franciát tanultam egy évig.

22. Vannak háziállataid?
Nincs sajnos.:/ Bár úgysem vagyok otthon.

23. Milyen gyakran vagy Bloggeren?
Minden nap.:D Többször is.


24. Olvasol kommenteket blogokon?
Nem mindig, de bele szoktam kukkantani.

25. Listát írsz azokról a termékekről, amiket más blogon látsz és meg akarod venni?
Nem írom fel magamnak, ha nagyon tetszik, úgyis észben tartom, hogy nekem az kell!:)

26. Hogy jött a blogod neve?
A Cukorfalat (Hard candy) c. filmből. Amikor láttam, akkor lett msn-en a nevem hard candy, ez már nagyon régen volt egyébként. A blog ötletekor pedig egyértelmű volt, hogy ezt a nevet szeretném használni.

27. Milyen kamerát használsz?
Pentax kx, Canon SX110 is, Canon IXUS 240 HS


28. Milyen gyakran takarítod ki a házat?
A szobámról próbálok gondoskodni elsősorban, de azzal sem boldogulok mindig. Most igyekszek kicsit többet foglalkozni vele, mint régebben, de így is szegény néha nagyon káosz.:D 

29. Mi a kedvenc színed?
Minden szín.:) Az ilyen libafoszöldet és a föld színeket nem szeretem.

30. Káromkodsz?
Ááááá, dehhogy. Vannak helyzetek, amik megkívánják, de tudom, minek hol a helye.:)

31. Mit csinálsz a nap hátralévő részében?
Most indulok Székesfehérvárra felvenni apukámat.:D Aztán pihi, mert holnap forgatunk.:)

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése