2013. május 20., hétfő

Lovely Classic körömlakk - babarózsaszín

Olyan kár, hogy nincs nevük (vagy csak én nem találom). Nagyon kis cuki ez a lakk, csütörtök óta van a körmeimen.

Lovely Classic nail polish



Már írtam egy teljesen ilyen üvegű Lovely lakkról. A külsőről és a kupakról ott már leírtam a véleményem. Röviden: csinos csomagolás, a kupak nagy, de kényelmes fogású. Az ecset itt is lapított, viszont nem olyan puha, mint a másik lakknál volt, plusz itt nem lógnak ki szálak sem belőle, teljesen szabályos. Kellő mennyiségű lakkot vesz fel, szépen lehet vele lakkozni.


Ez egy csodaszép, jól megálmodott körömlakk. Alapból egy pasztell babarózsaszín, ami tele van apró arany lapocskákkal. Nem csillám, hanem talán olyasmi, mint a pelyhes Essence lakk lapocskái, csak sokkal kisebbek. A lakkozott körmökön sajnos annyira nem feltűnőek, csak közelebbről látszik. Ehhez a végeredményhez három rétegre volt szükség, ami azért szerintem sok. Részemről az a tökéletes, ha két réteg után makulátlan fedést kapunk. A száradás gyorsasága átlagosnak mondható, Essence BTGN fedőlakkal rá lehet segíteni. Ma negyedik napja van a körmeimen, és azt leszámítva, hogy egy helyen lekarmoltam valami éles dolgot én kis béna, remek állapotban van.


Nagyon szép árnyalat, tartós, a száradás átlagos, mindez elérhető áron.

6 megjegyzés :