2013. május 4., szombat

Lovely lakk - metálrózsaszín

Micsoda ellentmondás azért ez a metál és a rózsaszín.:D Igazi hard candy.:D Ehhez az üveghez nyúltam elsőként, mert ez tetszett a legjobban, de a körmeimen már annyira nem szerelmesedtem belé sajnos. Vannak olyan árnyalatú lakkok, amikről az jut eszembe, hogy gyerekkoromban a virágboltban és a búcsúban lehetett ilyet kapni. Hiába nagyon szépek üvegben, azért kell neki egy környezet, amiben érvényesülni tud és nem tűnik gagyinak. Bár szerintem rajtam egy rózsaszín tornacipő sem hatna cicababásan, akármit is csinálnék.:)

Lovely Classic nail polish



Az üveg nagyon csinos, szerintem nagyon komoly és igényes lett ez az új kiadás, bár a régiekkel sem volt semmi bajom. A nagy fekete kupakról a Catrice lakkok jutnak picit eszembe. Egyetlen baj vele, hogy egymás mellett a sok lakkról nem látni, milyen színűek. Az ecset más lakkokéhoz képest nagyon puhának érződik használat közben, és rengeteg lakkot vesz fel. Szegény picit defektes, kiáll belőle két szál, amiket majd persze le fogok vágni. Különösebben nem nehezítették meg a dolgom, picit jobban összekentem a körömágyam, mint máskor.:)



Ez egy metál fényű babás rózsaszín árnyalat. Az első szó talán, ami eszembe jut róla, hogy édes. Meg talán a cuki.:D A lakk állaga tökéletes, a metál fény ellenére könnyű úgy festeni, hogy az eredmény ne legyen csíkozott. Bár ebben sokat segítenek az apró szemcsék. Az egyik NYX rúzsomra emlékeztet. Két rétegben teljesen szépen fed, az egy nekem nem volt elég hozzá. A száradással sincs gond, meg is lepett, hogy fél óra elteltével nyugodtan tapizhattam bármit. A tartósságról nem tudok egyelőre nyilatkozni, meg ugyebár nem is szeretek a gyenge körmeim miatt. Ha valami rajtam meglepően sokat bír, az igazán tartós.:D


Hamarosan láthatjátok a többieket is!

12 megjegyzés :

  1. Válaszok
    1. Majdnem mamis, de azok sárgásabb árnyaltú rózsaszínek szoktak lenni. Legalábbis számomra az az igazi nyanyaszín. :D

      Törlés
  2. hát ez most sajna nekem sem adja annyira. :( így képen megnézni szép, de hogy viseljem is.. :(

    VálaszTörlés
  3. A Barbie magazinhoz járó sminkcuccok jutottak róla eszembe. :D

    VálaszTörlés
  4. Nekem nagyon nem jön be ez fényes csillogós finish :S kicsit olcsó hatást kelt szerintem.

    VálaszTörlés
  5. Nekem is tetszik, bár tényleg kicsit öreg nénis szín :-)

    VálaszTörlés
  6. ez is jó, mert csillogós :) Most mindenki Lovely lázban ég :)

    VálaszTörlés