2013. május 7., kedd

Naked Ivory Collection

Egyébként sem nevezem tesztnek a postjaimat, de ez most főleg nem az. Inkább csak ömlengés a végre megszerzett nagy szerelemről.:D Mint korábban az Inglot szájfényeknél:
Sokat nem is írok róla, tekintsétek ezt egy képes beszámolónak, amit néhány szó kísér.:)

Naked Ivory Collection



A tégelyek, ha jól látom, 1,8g port tartalmaznak. Egyébként a mérethez képest egész pici a portároló rész. A kupakokat félretéve egymásba lehet őket csavarni, de én ezt nem fogom megtenni, így szebb.:) A kollekció 6 pigmentet tartalmaz, mindegyik világos, szinte teljesen fehérek, de a fényük eltérő színű: piros, türkiz, lila, rózsaszín, arany és fehér. Vagy színtévesztő vagyok.:D A türkiz zöldnek, a lila kéknek is mondható, szóval zavarban vagyok ezzel picit.:) Akik olvasnak már egy ideje, tudják, hogy imádok mindent, ami valamilyen színű, de más árnyalatban fénylik. Mivel ezek is ilyenek, teljes a szerelem.:D






Úgy hallottam korábban, hogy a Naked pigmentek inkább csak a saját alapjukkal érvényesülnek, de én pl. itt a NYX bázisommal próbáltam ki, ecsettel vittem fel őket és valami elképesztő szépek, nem is számítottam ilyen erőteljes eredményre. Mondjuk eredetileg úgy tervezem őket használni, hogy belső szemzugba vagy valamilyen másik por fölé felvinni. Még kísérleteznem kell vele, hogyan lehet használni, nagyon sok elképzelésem van.:)


Egy álom vált ezzel valóra.:D Annyira szépek és húhh, már olyan rég szerettem volna ezeket a pigmenteket. Egyszerűen csodásak. Kaptam egy ajándék pigmentet is a készlethez, valószínűleg később róla is lesz szó.

10 megjegyzés :

  1. Te jó éég! Úgy vártam már a tesztet róluk, mert én is odáig vagyok az "effektes" szemhéjpúderekért, körömlakkokért...mindenért :DD Álomszépek! Már tavaly is felkent a kezemre az eladó Naked pigmenteket, hüledeztem rendesen, akkor nem vásároltam, de nekem is tervben van a megvételük, csak győzzek majd választani :D

    VálaszTörlés
  2. Ezt hol lehet megvenni?♥♥♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. http://nakedcosmetics.hu/ náluk is, én a beauty forumon vettem meg

      Törlés
  3. OMG, de csodásak! Megértem, hogy elfogult vagy :D

    VálaszTörlés
  4. WoW! Mázlista! Nyereményjáték van a blogomon, jelentkezz!http://divat-mania.blogspot.hu/2013/05/firmoo-nyeremenyjatek-firmoo-giveaway.html

    VálaszTörlés
  5. Próbáld ki fekete alappal, úgy még szebb az eredmény. Nem véletlenül ez a kedvenc paletta esküvőkhöz is, nagyon sokszínű. Én is elfogult vagyok, megvan az összes :D Egyébként más alappal is teljesen jó, a NC alap szilikonos és a funkciója szerint kicsit mattítja a pigmenteket, ami igaz is.

    VálaszTörlés