2013. május 14., kedd

Shop - cipő, szandál

Plusz a lakkok, amik ma érkeztek tesztelésre a Coty-tól. Innen is nagyon szépen köszönöm őket!


szandál - F&F - 7500Ft

Szerintem egyébként rohadtul nem ér ez a szandál ennyit, de nagyon megtetszett, úgyhogy beadtam neki a derekam kivételesen. Meg tetszett a lábamon, na.:)




Rimmel Salon PRO (712 Rhythm & blues)
Astor Perfect Stay Gel shine (404/360 Purple Addiction)
Miss Sporty Lasting Colour (485)

Nike Starlet Saddle - Humanic - 17990Ft 7990Ft

Eredeti árán tuti, hogy soha a büdös életben nem vettem volna meg. Főleg, mert inkább Adidas párti vagyok, nem is kicsit. Fájt a szívem egy hangyányit, mikor ezután megláttam olcsóbban azt az Adidast, amivel szemeztem... De ebben azért több anyag van és még mindig négyezerrel olcsóbb volt. Két párt találtam még belőle, az egyik 37 és feles, felpróbáltam, és mint Hamupipőkére az üvegcipellő. Megnéztem a tükörben.... Jössz! Pedig nagyon nem akartam már cipőt venni (de még tudnék...).




Infók

És a végén egy kis személyes, mert úgy érzem, nem mehetek el szó nélkül amellett, hogy lassan egy hete nem adtam hírt magamról, miközben 2 éve a nyaralásom alatt is postoltam.. Nos, ez nem véletlen. Nagyon nem szeretnék belemenni, mert tartom, hogy a blog egy vidám hely, ahol nem kell Nektek arról értesülnötök, épp mi nyomja a kicsi szívem.:) Úgy éreztem, nagyon monotonná vált minden, beleértve a blogolást és igazából a rendszeres tornát is. Azt vettem észre magamon, hogy írok és tornázok pusztán azért, mert... Kell! Pedig mindegyiknek olyan dolognak kellene lennie, ami feldob és jól esik. Szóval kellett egy kis szusszanás, aminek igazából még nincs vége, megpróbálom kicsit lazábban venni a blogolást és a tornát is. Azért durva, hogy gyakorlatilag alig volt nap, amikor ne éreztem volna valahol izomlázat.:D

Ami még érdekelhet Titeket, 28-án megyek vizsgázni a sminktanfolyam lezárásaként. Gyóólesz.:)

Jahm, és hamarosan lesz játék is. Plusz, ha elérjük a 700 feliratkozót, ami nem igazán akar összejönni, sorsolok ezt-azt.:)

9 megjegyzés :

  1. De jó az a Nike cipő :)
    Ha úgy érzed pihi kell, akkor pihenj, mert az már nem jó, ha csak muszájból teszel valamit, pl. a blogolást, aminek tényleg az örömszerzés lenne a célja, szóval ha ritkábban is jelentkezel, én akkor is foglak olvasni :) elsősorban az a lényeg, hogy Te jól érezd magad ettől :)


    VálaszTörlés
  2. Hát szorítok, hogy sikerűljön, bár biztos fog! ;)
    Ha úgy érzed, pihenned kell, pihenj, mi meg várunk! :))

    VálaszTörlés
  3. Úúú tényleg nem ért meg annyit a szandál, de amúgy nem rossz :))

    VálaszTörlés
  4. Az a szandi valami eszméletlen jó :]
    Remélem, lassan ismét élvezni fogod a blogot és a tornát is, a vizsgához meg drukkdrukk, simán jó lesz ;]

    VálaszTörlés
  5. A szandi is nagyon cuki, de én a Rimmel és az Astor lakkokra lennék nagyon kíváncsi. :D

    VálaszTörlés
  6. ... és hopp el is érted (sőt!) a 700at! :)

    VálaszTörlés
  7. Sok sikert a vizsgához! :) kíváncsi vagyok a lakkokra :)

    VálaszTörlés
  8. Fúú az a szanda nagyon klassz! : )

    VálaszTörlés
  9. A matrózos szandál nagyon szupi! *.*

    VálaszTörlés