2013. május 8., szerda

Színes pöttyös körmök

Ami ebben a vicces egyébként, hogy a pizsinacim inspirálta ezt a körmöt.:D Nem csináltam róla most képet (mert elfelejtettem), de látni fogjátok mindenképp.:D Az egyikre kellett volna még egy lila masni, úgy lett volna az igazi, na de sebaj. Elsőre nem igazán tetszetteket ezek a színek így és az össze-visszaság sem, de ahogy most is írás közben rápillantok, nagyon kis vidám. nem úgy, mint én:D



Amit használtam:

  • Orly Nailtrition
  • Lovely UV shine (rózsaszín és lila)
  • Lovely Classic nail polish (fehér és babarózsaszín)
  • Astor Fashion Studio (136 - mentazöld)
  • Essence BTGN fedőlakk
  • pontozó



Remélem, tetszik! Ahogy látjátok, az új lakkokat igyekeztem használni.:)

15 megjegyzés :

  1. Csak jöjjön meg a pontozom
    Azt hiszem mindenem pöttyös lesz:-D
    Nagyon tetszik ez a manikűr♡

    VálaszTörlés
  2. Képzeled nekem is pöttyös a körmöm, és nekem is a pizsim miatt :) csak nekem fehér alapon van, sárga, zöld, rózsaszín és kék pöttyök :) imádom nézegetni :) de a Tied is nagyon, nagyon jó lett, tényleg olyan vidám :) csak, kár, hogy Te nem vagy az, mi a baj? már ha publikus...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. úú az is cuki lehet. nincs kedved postolni róla egy képet a blog fb oldalára?
      hááááát, mi nem baj:) de a sötét csúnya rossz dolgokról nem kell tudni, a blog legyen vidám:)

      Törlés
    2. Ha szeretnéd, persze, szívesen :) de az enyém azért nem ilyen szép...

      Törlés
  3. Én is csináltam ilyet nemrég. :) Ez az új függőségem. :D A tiéd is csudiszép lett. :)

    http://moonangelstories.blogspot.hu/2013/05/notd-happy-nails.html

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. szabotálta a gondolataim a kettővel feljebb lévő komment:D

      Törlés
  4. Jaaaj, nem szeretem annyira a pöttyöket de ez nagyon cuki :)) A fehér Lovely lakk milyen? Jól teljesít amúgy?

    VálaszTörlés
  5. Cuki lett, kis vidám! Nekem teszik! :))

    VálaszTörlés