2013. május 1., szerda

Szülinapi ajándékok

Illetve közülük azok, amik érdekesek lehetnek a blog szempontjából. Tegnap volt a 25. szülinapom, ennek alkalmából 2 kedvenc munkatársammal szabit vettünk ki, és ők voltak a társaim a nap nagyobb részében.:) Este pedig ünneplés aztán úgy alakult, hogy buli is reggelig.:) Tavaly is mutattam már képet a szülinapomról, idén is lesz erről egy kedves kis bejegyzés. A különbség annyi, hogy egész nap lőttük a képeket, szóval kicsit színesebb lesz, nem csak emberek ülnek és nézik egymást...:D


Kat von D starry eyes makeup palette
Hát gondolom mondanom se kell, hogy sokkot kaptam.:D És ráadásul egyik munkatársamtól kaptam, aki nem mellesleg egy fiú!:D Azért erre varrjatok gombot.:D Vannak, akik tudják, mitől döglik a légy.:D Szintén tőle kaptam két pólót is. Az egyiket még a Pretty Little Liars-ben láttam és azóta megveszek érte.:D A másik pedig azért, mert mondogattam is, hogy milyen vicces lenne a szülinapomon egy ilyen pólóban mászkálni, meg valamiért én szeretem, ha tudják rólam, hány éves vagyok (30 után ez dilim biztos el fog múlni). Ez biztos arra vezethető vissza, hogy nem szoktak annyinak nézni, amennyi vagyok.


Lovely csomag
Jó, ez nem szülinapi ajándék, de annyira jól időzítették.:D Bementem a munkahelyemre beköszönni, és mondták, hogy csomagom jött. Jessssz!:D És meg kell mondjam (szerintem egyet fogtok érteni), a Lovely nagyon bőkezű volt. Én arra számítottam, hogy kapok egy lakkot vagy valami ilyesmi. Szóval nagyon pozitív csalódás volt, és nem azért, mert de jó, hozzám vágtak ennyi mindent ingyen. Persze szeretek ilyen tesztelni valókat kapni, ki ne szeretne. Ha álszentül hangzik, ha nem, én nem vagyok ilyen "mindent ide nekem ingyen, akkor is, ha nincs rá szükségem" típus. Na de a lényeg: azért pozitívum ez a szememben, mert egy kis megelőlegezett bizalmat fektetnek a bloggerekbe. Mellesleg máig minden egyes kis apróságnak úgy örülök, hogy ihajj.

Cicás nyaklánc/fülbevaló
Másik munkatársam ajándéka. A pláne az egészben, hogy azt a két cicát lehet fülbevalóként használni, illetve  nyakláncként is.:) Szerintem ez így tök aranyos. Kis kapcsok vannak a medálnak és a fülbevaló akasztóin. És egyébként a kapocs fix helyen van a láncon, ezért nem tud elcsavarodni. Utálom, amikor a nyakláncon lévő kapocs nem hátul van.:D

Essence colour&go lakkok
Egy nagyon-nagyon rég nem látott barátnőmtől kaptam őket, akivel talán 2009 nyarán dolgoztam együtt, amikor diákmunkán voltam. Olyan aranyos, megjegyezte, hogy akkor egy sárga körömlakkba voltam belezúgva, a piros pedig az én színem.:') 

Hamarosan érkezem a szülinapom napjának bejegyzésével.:D Remélem, tetszeni fog!

31 megjegyzés :

  1. Boldog szülinapot! :) Nagyon szupi ajándékok :)

    VálaszTörlés
  2. A póló annyira szuper! Boldog szülinapot!

    VálaszTörlés
  3. boldog szülinapot!
    nem biztos, hogy elmúlik (pláne, ha ilyen tini külsejű maradsz), én még mindig mindig megmondom a koromat (sőt, ha már betöltöttem, akkor hozzáteszem, hogy múltam), pedig már 44 múltam :-)
    (imádom, hogy ilyenkor potyognak az állak)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm szépen!
      én sem igazán hiszem, hogy elmúlna, mindig szerettem a korom, akárhány éves voltam épp

      Törlés
  4. Boldog születésnapot! Az ajándékok nagyon jók, főleg a paletta, pólók stb :) Tök jófej munkatársaid vannak! :))) Nekem nem rémlik ez a póló a PLL-ból, pedig minden részt láttam, de én már öreg vagyok és feledékeny :DDDD 25 éves koromban én is simán felvettem volna, tök jó! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. lucason volt egy részben:) és köszönöm:D

      Törlés
  5. Júj, Boldog Szülinapot Csajszi! :))
    Nagyon jó dolgokat kaptál! :)
    A Lovley lakkok is gyönyörűek! *.*

    VálaszTörlés
  6. Boldog születésnapot, és ilyen jófej munkatársakat kívánok neked a nyugdíjazásodig! :D

    VálaszTörlés
  7. Boldog születésnapot! :)
    A Lovely lakkok üvegeinek a formája nagyon tetszik!

    VálaszTörlés
  8. Boldog szülinapot Zsófi! :) Tagadhatatlanul jófejek a munkatársaid, igaz ezt eddig is tudtuk. :)
    Muti meg mindent alaposan! ;)

    VálaszTörlés
  9. Ohh, micsoda ajándéközön! *.* A lovely-t jól időzítették, jobbkor nem is jöhetett volna! :D

    Boldog Születésnapot! :)

    VálaszTörlés
  10. Jajj a paletta <3
    Mákos vagy, hogy ilyen jól eltalálják az ajándékokat :]

    VálaszTörlés
  11. Válaszok
    1. mindenképp! már nagyon bizseregnek az ujjaim, hogy beleturkáljak:D

      Törlés
  12. De jó ajándékok, BOLDOGSÁGOS SZÜLINAPOT NEKED!!!
    Majd várom a teszteket a termékekről.
    üdv. Judit

    VálaszTörlés
  13. Nagyon boldog születésnapot!:)))
    Klassz a póló, nekem sem ártana egy, mert én meg mindig elfelejtem, hogy mennyi idős vagyok. Egyszerűen ritkán vagyok olyan helyzetben, hogy megkérdezzék, ezért ha mégis megkérdezik, akkor gyorsan ki kell számolnom.. ciki..:D

    VálaszTörlés
  14. Isten éltessen utólag is! :)

    VálaszTörlés