2013. május 5., vasárnap

Zuii rúzs - Classic Red

Ki nem találjátok, de egy piros rúzs lesz a mai bejegyzés főszereplője. A workshopon kaptam ezt a rúzst. Nagyon szeretem a rúzsokat, úgyhogy örültem, hogy őt választották a csomagba. Mondjuk piros rúzsból nehéz lenyűgözni, mert azóta, hogy megszerettem a Miss Sporty-m, nem találkoztam olyannal, ami jobban tetszene.

Zuii Organic Flora Lipstick - Classic Red - http://beauty.hu/ - 6245Ft



A dobozkája nagyon dekoratív, és sugározza a zöld színnel a természetességet, a fekete színtől pedig szerintem nagyon modern. Maga a rúzs kifejezetten könnyű, ez egy picit elvesz a minőségi élményből, plusz az egész felület fényes, tehát szépen gyűjti az ujjlenyomatokat. Hogy őszinte legyek, ránézésre én nem mondanám meg, hogy 6000Ft.:D Az alján olvasható néhány infó az árnyalattal együtt. A rúzst teljesen vissza lehet csavarni a tokba, ez pirospont.



Ez a Classic Red valóban egy klasszikus piros, gyönyörű szép szín, igazi élénk árnyalat, nyárra tökéletes.:) Már csak be kell vállalni.:D Az illata nagyon finom, egy krémre emlékeztet, de sajnos nem jut eszembe, milyenre. Pedig már találkoztam valahol ezzel az illattal. A pigmentáltság nagyon meglepett, mert nem mondanám valami erősnek. Többször át kellett mennem vele a számon az egyenletes eredményért, bár a képet elnézve, még így sem tökéletes. Az állaga az ajakápolókéhoz hasonló, krémesebb, ami nem meglepő, mivel víz helyett olajakat használnak a termékekhez.

Tapasztalatom szerint önmagában szépen felkenni nagyon nehéz, és ez azért nem minden élénk rúzsnál jellemző. Nagyon könnyen elmászkál egy apró mozdulatra is, a Zuii-nak pedig nincsenek ceruzái, úgyhogy rúzs alá valóért nem tudunk a termékeik között nézelődni. Könnyen összegyűlik a szájon, nálam főleg a száj szélén az ajkak összepréselése után. Bő fél óra viselés után és egy zsebkendőre ráharapva tetszik egyedül a hatása, picit természetesebb pirosságot kölcsönöz fénytelenül. A tartósság elég kényes, mert az egy dolog, hogy ott van, összegyűlik, elmászkál és egyszerűen, ha nem figyelünk rá, nem szép. Egy zsebkendővel és egy határozott mozdulattal szinte nyom nélkül eltüntethetjük a szánkról.



Sajnálom, hogy ezt kell írnom, de nem igazán nyűgözött le ez a rúzs. Elmászik, nehéz egyenletesen felvinni, és mindezt sajnos nem két forintért csinálja.:D Mondjuk egy árnyalatból nem lehet megítélni, hogy az egész termékpaletta milyen, de ez a darab nálam nem futott be. Főleg, ha abból indulok ki, hogy a piros Miss Sporty rúzsom lehetett kb 500Ft, és azzal abszolút semmi gondom sose.

3 megjegyzés :

  1. A színe szép, de azért egy rúzstól, ami ennyibe kerül sokkal többet várna az ember :S

    VálaszTörlés
  2. :) waaa tok jó! ezzel lehet olyan lookot is h csak a száj közepe van kirúzsozva olyan kicsit ázsiai feelingel mint itt: http://www.youtube.com/watch?v=24VySQFf2R8&list=UUQFvuGmxBmv-c_irVda7mwg&index=9

    VálaszTörlés
  3. Nekem is Miss Sporty piros rúzsom van, és imádom! :)

    VálaszTörlés