2013. június 15., szombat

Galaxis körmök

Bár eléggé lecsengett már a dolog, de egyik munkatársam javasolta, hogy csináljak ilyesmit. Bár ő mondjuk nem tudta, hogy ez milyen kis trendi mánikűr volt (egyébként ezt viccből szoktam így írni:)). Szóval tádám. Én nyilván, csak mint általában, nem vagyok elégedett vele. Bár élőben sokkal jobban látszanak benne a színek.




Amit használtam:

  • Orly Nailtrition
  • Acon nailwear (warm black)
  • Lovely Classic nail polish (fehér)
  • Lovely Mirror Nails (zöld)
  • Artdeco Ceramic Nail Lacquer (138)
  • Artdeco Ceramic Nail Lacquer (149)
  • S-he stylezone (455)
  • Essence BTGN



Háttérinfó:

Rendesen sikerült belefutnom valami nyavajába, úgyhogy sajnos szerda óta lázas vagyok. Péntekre adtam be a kulcsot, befejeztem a hősködést és itthon maradtam. Talán megjavulok következő hétre, de most is a gyógyi tartja kordában a testhőmérsékletem, viszont nagyon sz*rul tűröm a semmittevést és a folyamatos fekvést, ebből született ez a szerda óta tervezett köröm.:D És most dőlök is vissza.:*

4 megjegyzés :

  1. Szerintem divat-nem divat, szuperül mutat a manid! :)
    Jobbulást ezerrel!
    Pusza: Reni

    VálaszTörlés
  2. Nagyon tetszetős lett! :D

    Én még nem tartok ezen a szinte, hogy ilyen pro legyen :)

    http://fiatalosblog.blogspot.hu/2013/06/ombregalaxis.html

    Ez az én első galaxis lakkozásom :D

    Szép napot neked! :)

    VálaszTörlés