2013. június 27., csütörtök

Gerovital Plant játék - Nyertes

Vasárnapig tartott ugyebár a Gerovital Plant bőrfeszítő testápolóért a játék. A sorsolást én végeztem a csudálatos random.org segítéségével. A játék során két kérdésre kellett megadnotok a választ, sajnos volt néhány jelentkező, akik mellényúltak, de sebaj, játékok mindig lesznek. Hamarosan nálam is a 700 feliratkozóra beígért játék. Ne haragudjatok, hogy ennyire el vagyok csúszva ezzel és egyébként a bloggal is! Na de lássuk a nyertest!


A nyertes nem más, mint:
Bélafi Dóra

Nagyon-nagyon gratulálok, remélem, elégedett leszel a nyereményeddel! Ha minden igaz, a cég már megkereste a nyertest e-mailben a sorsolást követően. Aki pedig nem nyert most, tényleg ne csüggedjen!

1 megjegyzés :

  1. Köszönöm szépen, már csütörtökön megérkezett a nyeremény, és neki is láttam a tesztelésnek! :) Annyira örültem, köszönöm Neked és a cégnek a lehetőséget! :)

    VálaszTörlés