2013. június 2., vasárnap

Miss Sporty lakk - rózsaszín

Nagyon nem jó, hogy nem találok a csomagoláson szép neveket.:D Ebbe egyébként teljesen beleszerelmesedtem, mert gyönyörű színe van, de nem futok ennyire előre.

Miss Sporty Lasting Colour - 485



Az üvegcse és maga a Miss Sporty nem ismeretlen számomra, van néhány ilyen lakkom. Az egyik legkedvencebb régi sötét rózsaszín lakkom is Miss Sporty volt, de szegény már a végét járja. Nagyon kicsinek tűnik az üveg, 7ml lakkot tartalmaz. Mindig mondtam az Essence colour&go lakkokra régen, hogy az 5ml egy általános használat mellett untig elég mennyiség számomra, úgyhogy erről a 7ml-ről sem vélekedek nagyon másképp. A kupakon lévő matrica is utal arra, hogy egy nagyobb ecsettel van dolgunk, ami a kép szerint lefedi az egész körmöt. Azért nálam ez nem teljesen van így, és nem is mondanám kifejezetten nagynak, szélesnek az ecsetet amúgy. Viszont mindenképp pozitív, hogy lapított kialakítású, amit én nagyon-nagyon szeretek. A vége szépen lekerekített, öröm vele a festegetés, számomra ez egy tökéletes körömlakk ecset.


Nézzünk az üvegcse mélyére! A lakk színe szerintem gyönyörű. A képeken sajnos nem sikerült teljesen megörökítenem a színt, a második adja vissza leginkább, és a körmökön is ilyen, bár a fényviszonyoktól is függ, milyennek tűnik éppen. Egy nagyobb szép, hajszálnyit korallos rózsaszín. Mindig meglepődöm, hogy azért bakker, mennyi lakkom van, de mégis tudok még olyan árnyalatot találni, ami valahogy más.:D A fedése sajnos nem túl kielégítő. Az én körmeimen két rétegben látható, de nagyon is igényli a hármat. Viszont nem tűnne vastagnak hárommal sem, mert nem olyan sűrű. Nem szeretem, amikor rengetegnek tűnik a lakk a körmeimen. A száradási idő teljesen korrekt, átlagosnál talán picivel jobb is. Az üvegen lévő szöveg 10 napos tartósságot ígér, a gyenge körmeimmel erre semmi esélyt nem látok, de tény, hogy pénteken festettem őket, azóta mostam hajat, kaját csináltam stb. Jó, nem kertészkedtem mondjuk, de makulátlan állapotban vannak és sehol semmi jele, hogy szeretnének leugrani a körmeimről.


Eddig csak jó tapasztalatom volt a Miss Sporty lakkjaival, szóval bátran ajánlom ezt is. Igaz, nem a legjobb a fedése, viszont egész gyorsan szárad és rengeteg színben kapható, ráadásul pénztárcabarát áron.

5 megjegyzés :

  1. kellemes színe van, tetszik:))
    én is szeretem a Miss Sporty ecseteit, bár nincs túl sok lakkom a márkától, az meg plusz pont, hogy ilyen tartós, nekem is hamar lejönnek a lakkok a körmömről, lehet, hogy ki kellene próbálnom.:)

    VálaszTörlés
  2. Szerintem ilyen árnyalatú rózsaszín lakkokat :)!

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szép a színe :D, de a klassz fantázia nevet én is hiányolom!

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szép lakk, bár az üvegcséje becsapós, mert kicsinek tűnik. Nálam hamar el is fogyna. :)

    VálaszTörlés