2013. július 19., péntek

Artdeco lakk - narancs

A már emlegetett Artdeco lakk. Még tavasszal vettem szuperakciósan, azóta valahogy nem került elő. Ez egyébként nagyon sok lakkommal így van.:D 

Artdeco Ceramic Nail Lacquer - 554 - Müller - 500Ft


A lila testvérkéjéről írtam már korábban. Ez egy igazán zabálnivaló mini kiszerelés, nekem nagyon tetszik az méret miatt. Amikor valamilyen színt szeretnék a készletbe, de annyira nem fog meg egyébként, csak jó, ha van, olyankor nagyon praktikus. Bár ez tök jól megy a tornacipőmhöz...:D Ettől függetlenül különösebben nem tetszik, szóval a 4ml untig elég lesz egy életen át. Az ecset nagyon kicsi, de mivel a lakk maga hígabb az átlagnál, könnyű a kellő mennyiség felvitele egyszeri mártással (most kicsit éhes lettem).



A homályos képért elnézéseteket kérem, viszont így látszik a csillámlás, ezért meghagytam végül ezt a verziót. A szín egy nagyon gyengéd, viszont csillámos narancssárga. A híg állagnak és a csillámcsodaságnak köszönhető valószínűleg, hogy pigmentáltságát nézve nem a legjobb eredményt nyújtja. Három rétegben vittem fel, de szerintem még ez sem elég. A tartósságra, ahogy a lilánál, itt sem lehet panaszom. A végeredmény a csillámszemcsék miatt érdesnek tűnik, de valójában nem az.


Összességében így, hogy 500Ft volt, azt mondom, egye fene, egy nézést megért. A fedése elég gyér, sőt még annál is rosszabb.:D De ha valakit nagyon megfogna ez az árnyalat, legalább a tartóssággal nincs gond. Egyébként meg nem hiszem, hogy újra megvenném.

4 megjegyzés :

  1. ez hasonlít az egyik butterfly lakkra, bár annak sokkal jobb a fedése:S

    www.laurenkoromlakkgyujtemenye.blogspot.com

    VálaszTörlés
  2. Olyan édik a körmeid :D mostanában elkezdtem sajnos érdeklődni a Douglesben fellelhető körömlakkok iránt :D Köztük volt ez is, de nem győzött meg :/

    VálaszTörlés