2013. július 10., szerda

Astor Fashion Studio körömlakk - kék

Nagyon megszerettem ezeket a lakkokat a tartósságuk miatt, úgyhogy akármikor meglátom őket és még akciósak is, biztos lecsapok rájuk. Szépen feltankoltam színekből. Bár főleg kék és zöld került hozzám, de nem baj. Egy jó lakk, sosem árt. Főleg akciósan!

Astor Fashion Studio - 244 Lily of the Valley - Rossmann - 399Ft


A külsőről nagyon nincs már mit mondanom, mert írtam korábban néhány ilyen lakkról, szóval semmi újdonság. Szépek az üvegek és a kupak nem takarja a színt akkor sem, ha egymás mellé tesszük őket. A kupak kényelmes fogású, kellemes a használata. Az ecsetnél sajnálom, hogy nem lapított, de könnyű megszokni a használatát, és egész szépen lehet vele festeni. Kivéve, ha remeg a kezetek.



Ez a szín egy enyhén türkizbe hajló gyönyörű szép kék, bár a türkiz jelleg nem jön át sajnos a képeken. A lakk állaga számomra tökéletes, nem túl folyós. A fedése nem kevés kívánnivalót hagy maga után. Egy nagyon híg lakktól várnék ilyen eredményt egy rétegnél, szóval a pigmentáltság határozottan csalódás volt számomra. Két rétegben használtam, ami egy szúrós szemű bloggerinának a kevésnél is kevesebb szerintem.:D De mivel ebből lett végül a felhőcskés körmöm, én most megálltam a kettőnél, gondoltam, elfedem a foltokat kis cselesen. A tartósságra természetesen itt sincs panasz.:) Amiatt talán szemet tudok hunyni a gyér fedés felett.


Összességében igazából a gyenge fedés ellenére is tudom ajánlani ezeket a lakkokat. Az egyik zöld épp a lábujjaimat díszíti (fehér pöttyökkel), és megmondani sem tudnám, mennyire régen festettem ki, és semmi baja, csak hogy elkezdett lenőni. A lakkok ára nagyon baráti, a tartósság pedig nálam szuper. Tescoban is láttam egyébként ilyet, de ott 845Ft, szóval a Rossmann-ban nézzétek inkább.:)

1 megjegyzés :

  1. Én is szemezgettem vele, végül egy korallos és barackos jött velem haza. :)

    VálaszTörlés