2013. július 2., kedd

Boci köröm

Igen, pooooost!:D Mindig annyi ötletem van a körmeimre, de aztán persze elfelejtem őket. Ha fel is írom, nyilván olyan helyre, fájlba stb, amiket figyelmen kívül hagyok.:D De ezt most nem felejtettem el, háháháhááááá!



Amit használtam:

  • Orly Nailtrition
  • Lovely Classic nail polish (fehér)
  • Miss Sporty lasting colour (485)
  • Essence nail stampy polish (fekete)
  • Essence BTGN fedőlakk



Ha nem bánjátok, hamarosan érkezik egy kis helyzetjelentő post.

13 megjegyzés :

  1. Jaj hát ez mennyire, hogy cuki! :)

    Nagyon profi vagy! :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon cukker lett én is meg akarok csinni hasonlót, csak más színkombinációval. :)

    VálaszTörlés
  3. uuuu ez nagyon cuki lett! pont itt ült mellettem a párom, amikor megnyitottam ezt a posztot és neki is nagyon tetszett :D iszonyat jó lett! cuki bociii

    VálaszTörlés
  4. Jajjj de cuki! :) Nagyon aranyos! :)

    VálaszTörlés
  5. Nagyon aranyos ! Olyan "édi-bédi jajj de cukkker" mani! Nagyon jól sikerült. :) Lehet , hogy én is megcsinálom :)

    VálaszTörlés
  6. hát ez hihetetlenül aranyos lett, ügyes vagy nagyon :)

    VálaszTörlés
  7. köszönöm, örülök, hogy tetszik Nektek:)

    VálaszTörlés