2013. július 17., szerda

Kat von D paletta

Ezt a palettát még szülinapomra kaptam és mit ne mondjak, nagy kihívás volt nem összetapogatni fotózkodás előtt. De majdnem sikerült is megállnom.:D Az egyik színt kegyetlenül megpiszkáltam egy smink erejéig, amit aztán egyből le is mostam, mert rájöttem, hogy mégsem akarok azokkal a színekkel kilépni az ajtón aznap.:)

Kat von K starry eyes makeup palette



Mondanom sem kell, a csomagolás valami eszméletlen. Nagyon esztétikus, habár rengeteg helyet foglal a tartalom mennyiségéhez képest persze, de amíg nincs tele az ember ilyen típusú palettákkal - márpedig én nem vagyok -, addig nem zavarhat sok vizet, sőt, feldobja a készletünket. Nagyon jó minőségű, masszív, szerencsére nem is sérült, pedig biztos messziről érkezett!:P Hogy tudjuk, mégis mihez nyúlunk, a doboz alján látni a paletta árnyalatait. Négy darab három részre osztott szemhéjpúdert és két folyékony rúzst tartalmaz a paletta, illetve a fedelében találunk egy tükröt is.






A portégelyek mindegyike három színt foglal magában, egy világos highlightert, egy matt középtónust és egy fényes/csillámos árnyalatot. A pigmentáltság számomra teljesen tökéletes. Nem vártam se többet, se kevesebbet. Vannak színek, amiknél valamivel erősebb, néhánynál gyengébb, de összességében egyik sem mondható rossznak. Icipicit porzik néhány belőle, de az ecset leütögetésével megelőzhető a kellemetlenség.









A folyékony rúzsok egyike egy fényesebb csillámos piros, a másik pedig egy matt finisű nude árnyalat. Utóbbit elég nehéz egyenletesen felvinni, és hiába tűnik így világosnak, valójában a számon én nagyon sötétnek éreztem, inkább barnának tűnt. A pontos felvitelt mindegyik nagyon igényli a szép eredményhez, a saját applikátor szerintem kevés ehhez. A pigmentáltságukra nincs panasz itt sem, kevés rúzs is nagyon szépen fed, csak az egyenletességen kell többet dolgozni, főleg a nude-nál. Száradás után elvesztik a csillogásukat, és szinte lerobbanthatatlanná válnak. Mindegyik nagyon nehezen kopik le, persze a széleken jobban megmarad a szín, ahogy ez lenni szokott, de a tartósság számomra csillagos ötös, bár az igazítás ráfér pár óra elteltével.







Végeredményben ez a paletta valami eszméletlen. A szemhéjpúderek és a rúzsok is csodálatosak, a színeket szerintem jól sikerült összeválogatni, tartósságra abszolút nem lehet panasz, a minőség pedig kiváló. Szóval ezúton is nagyon-nagyon szépen köszönöm!:)

8 megjegyzés :

  1. A lilák és a zöldek, igazán szépségesek! *.* :)

    VálaszTörlés
  2. azta azok a zöldek...az egész isteni úgy ahogy van :)))

    VálaszTörlés
  3. Ugye tudod, mennyire utállak most? :D

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szép ez a paletta
    Ami különösen tetszik a zöld♥

    VálaszTörlés
  5. De szuper ez a paletta!Tetszik az egész ahogy van.Kat-et is bírom.Hol lehet ilyet kapni?Nem túl drágán...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. sajnos nem tudom, mert ajándékba kaptam:)

      Törlés