2013. október 28., hétfő

Primör Bloggertalálkozó 2013 - VIDEÓ

Biztos sokan unjátok már, a csapból is ez folyik, viszont én egy videót hoztam Nektek a találkozóról.:) Fényképezni nem is nagyon álltam neki, sőt, inkább egyáltalán nem.:D Remélem, azért kárpótol a videó.


Három előadást hallgathattunk végig az újdonságokról:
  • Essence, Catrice
  • Max Factor
  • Artdeco, Anny, Beyu

Elég hosszú napra sikeredett, személy szerint én jól el is fáradtam benne, de érdekes volt. Az utóbbi időben kicsit lemaradtam amiatt, hogy kevésbé írtam a blogot, de ez most felért egy gyorstalpaló update-tel.:)

Jó volt találkozni a monitorról ismerős arcokkal. Mindig olyan furcsa érzésem van, mintha sztárokat látnék.:D Gondoltam, belinkelem a többiek bejegyzéseit, de aaaannyira sok van. Viszont linkeljetek nyugodtan kommentben!



11 megjegyzés :

  1. Hú, ez a videó nagyon szuper ötlet volt, és nagyon jól összeraktad! :))) Így tényleg jobban átadható volt a hangulat, képekkel nehezebb :)) Nagyon tetszett!

    Mea (Nail Polish Maniac Blog)

    VálaszTörlés
  2. Jajj ittenkém mekkora a fejem! :D Nagyon jó videó lett, mosolyogtam végig. :D Én még meg se mertem nézni a klipeket,amiket felvettem, meg rettegek a videószerkesztéstől, de Halloween után már sort kerítek rá. :D
    Tessék ám még majd vlogolni, akármikor! :D

    VálaszTörlés
  3. Olyan ijedt teknős fejem van jajj. :D Ezen túllépve nagyon jó videó lett és örülök, hogy találkoztunk! :)

    VálaszTörlés
  4. De jó lett! Teljesen visszaadja a nap hangulatát ez a videó. Bár azt még nem dolgoztam fel, hogy ennyiszer elslisszolok a háttérben :D

    VálaszTörlés
  5. Nagyon tetszett a videó :)

    http://life-beauty-me.blogspot.com/

    VálaszTörlés
  6. Szuper lett nagyon ez a videó! :)

    VálaszTörlés
  7. Awwww, de jó volt visszanézni :D Roni és Andi annyira cukik <3 :D

    VálaszTörlés
  8. NAGYON jó videó lett! Gratula. Tatabányánál integethettél volna nekem :-D

    VálaszTörlés
  9. tényleg szuper lett a videó! :)

    VálaszTörlés