2013. október 31., csütörtök

Shop - H&M, Reserved, stb.

Biztos, hogy kimarad jó pár dolog a korábban vásároltakból, ezeket nem olyan rég szereztem be. Sajnos nem emlékszem mindenre, mit láttatok és mit nem.:)


pulcsi - H&M - 2990Ft

sál - H&M - 1990Ft

póló - Reserved - 2490Ft

póló - Reserved 2490Ft

Samsung Galaxy S3

Vele már nagyon rég szemeztem és egy ideje úgy gazdálkodtam, hogy kényelmesen beleférjen a költségvetésembe. Amióta megvolt az előző telefonom, azóta szerettem volna másik, és egy nagyon jó döntésnek gondolom, hogy megvettem ezt. Ég és föld.:D Mint mikor meglett az új laptopom. Isteni!


kínai gyógygolyók

Betévedtem egy ilyen füstölős, illatos, elvont Bahia jellegű üzletbe és ott láttam meg ezt a kis csecsebecsét. Imádom az ilyesmiket és szeretem az elvont dolgokat is. Ezek arra szolgálnak, hogy a kezünkben kell őket forgatni, amikor ügyesebbek vagyunk, nem szabad összeérniük. Vasgolyók, valami érdekes belső kialakítás révén pedig kellemes hangot adnak, amikor mozgatjuk őket. Legalábbis nekem kellemes ez a hang.


Ezek a könyvek pedig.. Hát meglátjuk.:D A felsőt kezdtem el olvasni, de nem tudom magamra húzni azt, amiről szól. Persze vannak dolgok, amiket igen, de.. Vagy nagyon megpróbálom elhinni, hogy nem ír hülyeségeket vagy szépen elsüllyesztem.:D


Adidas vlneo bbal cipő - 9990Ft

Jól emlékeztem, hogy őt nem mutattam. Nagyon sokáig szemeztem vele, de a 16 ezer forintot azért sajnáltam rá eléggé.:D Aztán mikor megláttam akciósan, nem haboztam. Annyira vágytam már erre a cipőre, hogy nem tudtam tovább otthagyni. Nem is bánom, imádom ezt a cipőt. Csodaszép és kényelmes. Csak ne jönne annyi szembe velem.:D

5 megjegyzés :

  1. A cicás felsők és a könyvek jók lehetnek!

    VálaszTörlés
  2. A cicás pólók nagyon cukik! :)

    VálaszTörlés
  3. Látom nem csak én csípem a cicukákat! A felsők nagyon tetszenek, és az a telefon, ohh :D Nekem is samsung van, de az ace meg sem közelít egy ilyet :D Bár én teljesen megvagyok elégedve vele :)

    VálaszTörlés