2013. november 19., kedd

Anny lakk

Bármilyen meglepő, bloggertalálkozós szerzemény ez a lakk is. Ő az egyik kedvencem az újdonságok közül, mivel még sosem volt alkalmam Anny lakkot próbálni, pedig sokat szemeztem velük, nagyon szép színekben kapható.

Anny - 287 I'm in heaven




A csomagolása nagyon igényes, szép ez a szögletes üveg és a minimál dizájn. A kupak fogása kényelmes, az ecset pedig lapított, kellő mennyiségű festéket vesz fel egy mártással is, szóval részemről minden adott a gondtalan pingáláshoz.:)


Az enyém egy barackos árnyalatú darab, bár néha rózsaszínnek tűnt, de nem, ez határozottan barack!:D Apró aranyló szemcsékkel van tele, ami sajnos az ecseten és az üvegben sokkal jobban látszik, mint a körmökön festés után. A fedése nem túl kielégítő, én itt két rétegig fényképeztem, de később hozzáadtam egy harmadikat is. Azoknak, akik szúrós szemmel nézik a lakkok fedési képességét, mindenképp igényli a három réteget. A tartósságra nem lehet panasz, bár az átlagot (nálam kb. 3-5 nap) nem haladta meg.



Összességében a lakk nagyon szép, és rengeteg csodás árnyalatból válogathatunk az Anny polcokon, habár nem olcsó. Ha jól tudom, 2-3000Ft körül mozog az ára, amiből én mondjuk több olyan körömlakkot is tudok venni, amik ugyanúgy teljesítenek mint ez az Anny.

3 megjegyzés :

  1. Alapjáraton nem az én színvilágom, de ez még nekem is tetszik. Az áráról nekem is az ugrott be először, hogy mondjuk ennyi pénzből legalább 10-15 Lora lakkot lehet venni, amik szerintem nagyon jók. Így vagyok egyébként a OPI, China Glaze, stb lakkokkal is, egyszerűen fáj a szívem egy-egy darabért annyi pénzt kiadni.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. igen, én is mindig arra jutok, hogy ennyiért akkor már veszek többet más márkából, ami bevált és szeretem

      Törlés
  2. Csatlakozom... Vagy ha már ennyit adok ki lakkra, az legalább valami hiperszuper holo legyen :D

    VálaszTörlés