2013. november 5., kedd

Bloggertalálkozós szerzemények

Biztos láttátok már rengeteg blogon, hogy miket kaptunk a találkozó alkalmával. De azért megmutatom én is, mivel nagy eséllyel ezekről a dolgokról is lesz szó a közeljövőben. Ha valamire különösen kíváncsiak vagytok, szóljatok!


Catrice csomagot szerettem volna, ahogy talán a lányok 80%-a is, legalább is én úgy vette észre.:D De ahogy itthon alaposabban átrágtam, mi micsoda, nagyon kíváncsi lettem a termékekre. A világítós fedőlakkot sikerült elcserélnem egy Catrice ajakápolóra, mivel azt a találkozó előtt már megvettem.:D (nagyon tetszik, írok majd róla!:D)

Sajnos a Max Factor termékeknél mire az asztalhoz értem én és a mögöttem lévő kb. 10-20 lány, már nem volt szinte semmi. Viszont a Max Factoros lányok nagyon kedvesek voltak és CCkrémből, illetve púderből adtak megfelelő árnyalatot.:) Egy arany ceruzát és egy fehér szemhéjpúdert sikerült elhoznom azért. Nemrég egyébként is kaptam a kollekcióból három terméket, szóval, nekem ez így bőven elég a kipróbálásra.

Ez a csomag volt számomra a legizgalmasabb, nagyon tetszenek az Artdeco termékek, a Beyu-ra és az Anny-re pedig nagyon kíváncsi voltam. Eddig csak a szájfényt és a lakkot próbáltam ki, természetesen fogok róluk is írni.

Remélem, nem untattam senkit!

2 megjegyzés :