2013. november 25., hétfő

Catrice Pure Shine ajakápoló

És újabb találkozós szerzemény, bár erre úgy tettem szert, hogy Eszti volt olyan aranyos, és elcserélte velem a világítós Essence lakkra, amit én korábban megvettem.

Catrice Pure Shine Colour LIP Balm - 060 Go Flamingo Go!



Imádom a Catrice termékek árnyalatainak fantázianeveit, annyira jókat találnak ki.:) Az egész egy műanyag burkolatú ceruza, aminek a színe igyekszik tükrözni a tartalmat, de ez annyira nem sikerül neki szerintem.:D Egyébként nem tudom, hogy fogom tudni használni, amint elkopik a hegye, kíváncsi leszek. A kupak és a ceruza cége fényes ezüst (ujjlenyomatmágnes). Elég nagy és vastag, ezt szemléltetni lefényképeztem Nektek a kezemben is, bár kinek mekkora a praclija.:D


Ránézésre egy narancssárga árnyalattal van dolgunk, de nagyon becsapós ám, mert igazából a végeredmény rózsaszínes. Felvihetünk belőle többet is, akkor jobban megszínezi az ajkakat, de szerintem szebb az eredmény, ha kevesebbet használunk belőle. Tapasztalatom szerint kicsit úgy működik, mint a Lip Glow rúzs, felvitelnél inkább csak átlátszónak, fényesnek tűnik, kis idő elteltével színezi meg az ajkakat. Emiatt javaslom vékonyan felvinni, mert ha lemászik a szánkról, elég viccesen tudunk kinézni (nem, nem tapasztalat, áhh dehhogy).:D Az illata egyébként isteni finom, szaglásszátok meg, ha van lehetőségeket a drogériákban. Az ajkak megszínezése miatt elég sokáig megmarad a szánkon.




Engem meggyőzött ez a termék, hétköznapokra szerintem tökéletes, ha csak egy kis színt szeretnénk a szánknak, de nem akarunk se rúzzsal, se szájfénnyel bajlódni. Az illata kellemes, a végeredmény természetes, csak ajánlani tudom.

3 megjegyzés :

  1. Ha csavarod a ceruza ezüst végét, akkor kiemelkedik a rúzs többi része, úgyhogy akkor is tudod majd használni, ha elkopik a hegye. :)

    VálaszTörlés
  2. nekem is ugyanez az árnyalat van meg, szinte megegyezik a szám színével csak sokkal teltebb, úgyhogy én mindennaposan ezt használom. nagyon megszerettem :)

    VálaszTörlés