2013. november 2., szombat

Koponya smink (American Horror Story)

Az egész kiindulása az American Horror Story első évadából Tate sminkje volt. Ahogy megláttam, tudtam, hogy ennek egyszer neki kell feküdnöm. Bár nyilván nem lett olyan jó, és én a nyakat kihagytam. Szerintem sejthetitek, hogy nem véletlenül. Nagyon szeretek elszöszölni a részletekkel, úgyhogy inkább nem toltam ki magammal.:D


Egyéb kommentár hozzáfűzése nélkül, íme a végeredmény:




És rám borult a photoshop.



Remélem, tetszik!:)

12 megjegyzés :

  1. Konkrétan megijedtem Tőled. :D Szóval: SZUPER!

    VálaszTörlés
  2. nagyon jóóó. jobban is tetszik, mint az eredeti :)

    VálaszTörlés
  3. Állati! Örülök, hogy visszatértél! :)

    VálaszTörlés
  4. a két fekete-fehér kép állat, de a többi is tetszik. :)

    VálaszTörlés
  5. Iszonyatosan jó lett! És pont a kedvenc karakteremtől van a smink egyszóval szuper;)

    VálaszTörlés
  6. Kurvajólett!!!444 már elnézést a kifejezésért :D

    VálaszTörlés