2013. november 21., csütörtök

Max Factor Wild szemhéjpúder

Kaptam a Max Factortól tesztelésre néhány Wild kollekció terméket. Kalandosan, de csak sikerült őket eljuttatni hozzám. Az irodánk postása ugyanis nem csengetett be, papírt sem hagyott, így első körben a csomag visszavándorolt a feladóhoz.:D De megérkeztek nagy nehezen!:)

Max Factor Wild shadow pots - 15 Vicious Purple - 2099Ft


A csomagolás a kis krémes Max Factor pirosítókra emlékeztet. De furcsa így márkán belül ez, nem de!?:D Nem mondanám különösebben praktikusnak ezt a csavarós megoldást, viszont tény, kinyílni nem igazán tud, annyit szerintem nem tudna csavarodni, hogy egy neszesszerben kellemetlenségeket okozzon. Az átlátszó fedél mindenképp előny, ha több ilyen festékünk van, elég nehéz lenne kikeresni egyet. Az alján néhány információval találkozunk, többek között az árnyalat számával és nevével.



Az én darabom egy igazi szép, selyemfényű lila, csillámokkal megtömve, nyamm. Az illata nagyon finom és kellemes, krémszerű. A szemfesték kicsit porzik sajnos, de az ecset leütögetésével elkerülhetjük, hogy a fél arcunk lila legyen egy sminkelés után. Pigmentáltság terén valahogy én ennél sokkal jobbra számítottam, nem rossz nem rossz, de azért lehetett volna sokkal jobb is. Bíztam benne, hogy a szemhéjpúder alap sokat dob majd rajta, de lényeges különbséget nem vettem észre, ami meg is lepett.



Valahogy nem érzem, hogy megérné az árát. 3-4 megvásárlása helyett az ember már jobban jár egy Coastal Scents palettával. Lényegesen több színünk lesz, utóbbival pedig én jóval elégedettebb vagyok, mint most ezzel a szemhéjpúderrel. Sorry Max Factor!:/

1 megjegyzés :

  1. nem te vagy az első aki ezt írja róluk... kicsit túlárazottak ezek a termékek!

    VálaszTörlés