2013. december 15., vasárnap

Astor lakk - türkiz

Szerintem már tudjátok, hogy nagyon megszerettem ezeket a kis Astor lakkokat. Tartósak, jól fednek, rengeteg színben kaphatók, rengetegszer akciósak a Rossmannban, szóval minden szempontból tökéletesek. Elég sokkal találkozhattatok a blogon, úgyhogy leginkább már csak a szín miatt mutatom őket.:D Illetve, ha van valami, amiért mégsem lenne jó valamelyik.:) Mert sajnos volt ilyen persze.

Astor Fashion Studio - Menthol Grass - 500Ft



A külsőségekkel különösebben nem foglalkoznék, leírtam már így is párszor ugyanazt.:) Az ecset teljesen jól használható, kellő mennyiségű festéket vesz fel. A szálak nem kuszák, szépen lehet festegetni vele.



Ez egy türkizes árnyalat, szerintem gyönyörű. A lakk fedése majdhogynem tökéletes. Ahogy látjátok, egy rétegben sem olyan rossz, kettőben pedig számomra több mint kielégítő. A tartósság ennél a darabnál is, ahogy a társainál már megtapasztalhattam, nagyon jó. Nekem 4-5 napig is hajlandó szépen fennmaradni. Ami mondjuk részben köszönhető talán a rövidre vágott körmeimnek is.:D De! Van olyan lakk, ami még a rövid körmökön is hamar megadja magát.



Összességében még mindig csak ajánlani tudom ezeket a szuper lakkokat. Ár-érték arányban számomra jelenleg verhetetlenek. Tartós, rengeteg színben kapható és mindez nagyon jó áron. Szerintem megyek is venni még.:D

1 megjegyzés :

  1. Egyszerűen csodás ez a lakk, bár van egy nagyon hasonló színű Lora lakkom. :)

    VálaszTörlés