2013. december 31., kedd

Au revoir 2013

Minden évemet egy ilyen bejegyzéssel zárom, ezen pedig idén sem változtatok.:) Hihetetlen, hogy már a harmadik szilveszterét éli a blog.


Lássuk az elmúlt év alakulását.

2013 legjobb...

- napja: Egyértelműen a szülinapom. Az nem picit kilógott az év többi napja közül. Nagyon jó szülinapom volt idén. Nagyon köszönöm innen is a résztvevőknek és azoknak, akik hozzájárultak a nap sikeréhez.:)


- döntése: Eldönteni, hogy nem adom fel, mert még sok minden áll előttem, rengeteg új vár rám, és nem 25 évesen ér véget az élet. Ezt ennél többel nem írnál körül.:)

- vásárlása: Simán rávágom, hogy az új telefonom.:D Samsung Galaxy S3. Volt több jó vásárlásom is az idén, de szerintem a telefonomba lettem a leginkább szerelmes.:) SamsungLove:D

- eseménye: Nyaralni idén sem voltam nagyon, bajban vagyok ezzel a ponttal. Voltak jó napjaim, de kiemelni most különösebben semmit sem tudok.

- változása: Talpra állni. Amíg az ember maga el nem dönti, hogy "igen, én most összekapom magam", addig semmilyen csoda és semmilyen léleksimi nem segít.

- kajája: A zabkása!:D Nemrég ettem először és soha nem gondoltam volna, hogy a zabkása ennyire marha jó cucc.:D Egyetek zabkását!!!


- meglepetése: Egy ruha. Egy karácsonyi ajándékként. Egy ruha mind felett. Még a New Yorkerben néztem ki tavaly és nagyon tetszett, de nem vettem meg. És most kaptam meg. Hát elbőgtem magam:D Köszönöm!

- váltása: Nem volt ez valami forradalmi év.:D De megvan! Végre sikerült megtalálnom és megvásárolnom az álomszemüvegem, úgyhogy most előszeretettel hanyagolom a kontaktlencsét. Fárasztó 11 év áll mögöttünk. A szemüvegem pedig isteni! A legutóbbi hajvágást is jó váltásnak tartom.:)

- ajándéka: Kaptam karácsonyra egy régi rádiót, ami még működik is! Imádom a régi dolgokat, rég szerettem volna egy ilyen rádiót is. Gyönyörű!


- sikere: Nagyobb sikert nem tudnék kiemelni. Még mindig talán a munka. Elég sokat dolgoztam ebben az évben, befejeztem a sminktanfolyamot is, tanultam rengeteg újdonságot, tapasztalatokkal gazdagodtam. Talán ezeket említeném sikerként.

A következő pontról egy bejegyzés is készül, de azért megérdemel itt is egy felsorolást.

És amit a 2014-es évben el szeretnék érni, ...

- boldogság. Megismertem nemrég valakit, aki igencsak fontos lett nekem, azt hiszem, sínen vagyunk.:)
- egészség. Nagyon sokat rosszalkodik a kis testem sajnos az elmúlt egy évben, és szeretnék végre egészséges lenni.
- sokkal több olyan program, amihez nem kell számítógép. Tönkretesz ez az életmód.
- kipróbálni új dolgokat.
- biciklit venni. Ez nem jött össze idén sajnos.:D 
- még jobban kizárni az idegesítő tényezőket.
- megadni magamnak mindent.
- nem csinálni semmi olyat, amihez nincs kedvem és nem muszáj.
- világot látni.

A blog


Végre sikerült változtatni kicsit a blog külsején, bár semmi eget rengető nem történt. A szín, a fejléc, a képekre kerülő logó, betűk és még néhány apróság. Az újrakezdéshez nem ártott.:)

Statisztikák

Ez az év cseppet sem kedvezett a blognak. A számokon sincs nagyon mit nézni tavalyhoz képest, nagyon a visszaesés. Próbálok nem csüggedni, tisztában voltam vele, amikor jegeltem a blogot, hogy erre számítanom kell. A szünet viszont jót tett, túlságosan megszállottan gyártottam már a bejegyzéseket, és nem okozott jó ideje örömöt az írás. Sebaj, 2014 már nem így fog telni.:)


A számok jelenlegi állása:
Postok: 715
Feliratkozók: 721
Like-ok: 641


Köszönöm mindenkinek a kitartó figyelmet!
Kívánok Nektek olyan gyönyörű és sikeres
boldogsággal átitatott
2014-es évet,
amilyet megérdemeltek és szeretnétek!

Találkozunk 2014-ben!

2 megjegyzés :

  1. BÚÉK Neked is, remélem, minden vágyad valóra váli majd :-)

    VálaszTörlés
  2. BÚÉK, remélem minden össze fog jönni amit elterveztél! :)

    VálaszTörlés